Saj ni res, pa je. Po predstavitvah novih dirkalnikov, ki so pokazale malo ali skoraj nič, so ekipe prave dirkalnike dale na svetlo šele na testiranjih v Bahrajnu. In kar nekaj podrobnosti je pokazalo, da se letos očitno ne bo spremenilo veliko.
Z drugimi besedami. Red Bull očitno ostaja številka ena. Še več, svoj naskok pred tekmeci bi lahko rdeči biki samo še povečali, pa čeprav sem upal, da se bo zgodilo ravno obratno. A z nekaj genialnimi potezami je konstruktor Adrian Newey uspel nagraditi svoj že tako uspešen dirkalnik. RB20 je namreč veliko več kot le evolucija lanskega dirkalnika.
Spet so vse potegnili za nos
Če nič drugega je povsem drugačna aerodinamična zasnova, kjer so posebej oblikovali bok. Zdaj so precej bližje zloglasnemu Mercedesovemu »zero sidepod« konceptu, ki pri tisti ekipi ni in ni deloval, pri Red Bullu pa vse kaže, da bo. Predvsem zaradi rešitev, ki so jih uporabili pri vstopnikih zraka na boku in tunelu, ki ima odprtini ob halo varnostnem loku, in se končuje v motornem prostoru. Ta del, ki je sicer precej pokvaril estetiko dirkalnika (napihnjen bok deluje vse prej kot dinamično) so na prvi predstavitvi še lepo skrivali, zdaj pa naj bi zaradi te rešitve tok zraka še pomagal dobri legi dirkalnika, pri tem pa ne bo škodoval zračnemu uporu.
Ostale podrobnosti, od korenito drugačne oblikovanih vstopnikov za zrak do druge zasnova vpetja koles, bodo, kot vse kaže, dali predvsem Verstappnu le še boljše karte v roke. Na prvih testiranjih se je spet igral s tekmeci, ki sicer lahko računajo na nove dirkalnike in določen korak naprej, a kaj, ko ta ne bo dovolj, da bi prehiteli Red Bull. Že če bi ga uspeli ujeli, bi bili že zadovoljni. Tako pa se bo spet od drugega mesta navzdol vse skupaj dodatno zapletlo, kajti vse kaže, da so Ferrari, McLaren in Aston Martin bližje skupaj, Mercedes pa deluje nekoliko bolj nebogljeno, kot bi si Russell in Hamilton želela.
Nenevadna imena ekip, ki to niso
V lovu za denarjem so šli posebej pri Stake F1 in VCARB korak predaleč. Ne, več kot korak, kajti imeni teh dveh ekip pravi ljubitelji tega športa ne bodo nikoli sprejeli. Da ime ekipe izgovarjaš pol minute, pa še potem nikomur ni jasno, o kom je govora, je višek cinizma. Zato bo tisti »zrezek«, ki je bil lani Alfa Romeo, v srcih ostal le Sauber, VCARB pa bo Racing Bulls ali to, kar je nekoč že bil: Toro Rosso ali še raje Minardi. Dobro, tako daleč ni potrebno, ker potem bi moral biti Mercedes Tyrrell, Aston Martin pa Jordan.
Kaj je zagrešil Horner
Pri Red Bullu je letelo perje še pred začetkom sezone, obtožbe na račun Hornerja še visijo v zraku, kaj točno je Britanec zagrešil z »neprimernim obnašanjem do sodelavke«, pa je druga zadeva. Bojda ne gre za nikakršno mačo spogledovanje, otipavanje ali pošiljanje čudnih sporočil, ampak le za to, da je očitno kot šef ekipe izjemno zahteven do sodelavcev. V tem multimilijonskem poslu se pač pričakuje, da člani ekip delajo hitro in učinkovito. Narejeno mora biti takoj in zdaj in narejeno mora biti vrhunsko. Ker je od tega lahko odvisno ali v nedeljo zmagaš ali ne. Če je koga priganjal pri delu, je to menda vsaj za formulo 1 več kot samoumevno. Ali kot pravi star pregovor »če ne trpiš vročine, pojdi iz kuhinje«. In v formuli 1 je prekleto vroče, kuhinja pa deluje 24 ur na dan.
Kaj se bo na koncu izcimilo iz te zgodbe, je seveda posebno poglavje. Dejstvo pa je, da znotraj Red Bulla poteka interni boj. Kdo bo na koncu izšel kot zmagovalec in kdo bo moral oditi, pa tudi še ni jasno. Navijači ekipe samo upajo, da to ne bo vplivalo na sezono, po videnem sodeč je vsaj prva tretjina sezone na varnem. Kajti večjih sprememb dirkalnikov pri ostalih ekipah ne gre pričakovati tako zelo kmalu.
Hamiltonu je pač počil film
Pri Mercedesu je Toto Wolf že napovedal, da se bosta morala dirkača znajti s tem, kar imajo vsaj nekaj dirk. Pa čeprav Hamilton tudi že malo škili v sosednjo garažo k Ferrariju. Ker takšno osnovo, kot jo bodo postavili letos, bo dobil v roke naslednje leto. Zaenkrat jim solidno kaže, Ferrariju namreč.
Zakaj se je Hamilton odločil za tak radikalni korak v karieri, bomo verjetno izvedeli s časom. Siva eminenca Red Bulla Helmut Marko meni, da se je moralo »nekaj zgoditi, o čemer trenutno ne vemo še nič. A nekaj je že bilo, da se je Hamilton odločil tako, kot se je.«
Mogoče je celo videl, koliko je ura pri Mercedesu, in da jim tudi letos ne bo uspel veliki met? Koliko bodo ekipe na edinih testiranjih pred sezono pokazale prave karte, koliko bodo belfirale, je seveda drugo vprašanje. A nekaj je gotovo: če bo Red Bullov dirkalnik deloval tako, kot so kazali prvi dnevi testiranj, se bodo morali drugi spet boriti za drobtinice, ki bodo Nizozemcu padle z mize. Ta boj pa bo še bolj vroč kot lani.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj