Nedavno preminuli Paddy Hopkirk je Mini Cooperja S popeljal do zmage na reliju Monte Carlo. In se v trenutku vpisal med legende volana, ki so mu čestitali celo Beatli in britanski predsednik vlade
Čeravno se je njegova športna pot začela dobrih deset let pred najbolj sijočim dosežkom, zmago na reliju Monte Carlo leta 1964, je Paddy Hopkirk z izjemnim dosežkom hipoma postal ljubljenec Velike Britanije v tistih burnih šestdesetih letih. Z zmago (sicer Irca iz Belfasta) britanske znamke s britansko posadko na najstarejšem in najbolj prepoznavnem reliju na svetu, je Hopkirk predstavljal tudi up prebujajoče se avtomobilske industrije v Kraljevini.
Paddy (Patrick Barron) Hopkirk in njegov sovoznik Henry Liddon sta z nepričakovano zmago, ki so jo seveda izenačevali z legendarnim bojem Davida proti Golijatu, hipno postala prepoznavni ikoni Velike Britanije. Celo tako, da je Hopkirk po zmagi dobil telegram Betlov z besedami: Paddy, ti si eden od nas! Čestital jima je tudi takratni britanski prvi minister Alec Douglas Home. In skupaj z drobnim dirkalnikom sta gostovala tudi na slavni oddaji Sunday Night at the London Palladium, ki je imela že takrat 20 milijonsko občinstvo.
Hopkirk, ki je umrl v svojem 89. letu, je sicer dokaj uspešno nadaljeval kariero, dosegel še kar nekaj dobrih uvrstitev, tudi tretje mesto na Monteju leta 1966, ko so francoski komisarji diskvalifircirali tri posadke Minijev (Aaltonen, Makinen, Hopkirk) zaradi – domnevno nepravilne razsvetljave. Hopkirk je sicer uspešno nastopal tudi na takrat popularnih vztrajnostnih relijih (npr. London – Sydney, London - Mexico), in to ne samo v Miniju.
Preberite še: Slavni lastniki legendarnega Minija (nikoli si ne bi mislili, kdo vse je svoj čas vozil slavnega Britanca)
Hopkirk je zadnjič nastopil na velikem dogodku leta 1994, ko je štartal v redni konkurenci z minijem, takrat v lasti skupne Rover, ki je imel že motor s 1275 ccm in dosegel skupno 60. mesto. Impresivno, glede na konkurenco. In seveda je že treba reči, da je drobni Mini z dobrimi 1000 kubiki, čeravno obdelan pri priznanem tunerju Johnu Cooperju, zagotovo ne bi zmogel prvega mesta generalno, če takrat ne bi obstajal kompliciran sistem izenačevanja moči avtomobilov, ki ga sodobni reli seveda ne pozna.
Zaradi zaslug je bil sprejet tudi v red britanskega imperija (MBE), bil podpredsednik BRDC (vplivni klub britanskih dirkačev), aktivno podpiral prizadevanja za vključevanje invalidov v dirkaški šport in za vključevanje mladih v delo z vzdrževanjem avtomobilov. Po poslovni plati pa je bil tudi uspešen uvoznik Toyote, svetovalec BMW-ja ob ponovnem zagonu znamke in lastnik znane vozniške šole.