Lastniki komercialnih pravic za F1 so zdaj prevzeli še MotoGP. Liberty Media, ki je F1 v nekaj letih pripeljala do neslutene globalne popularnosti, ima podobne cilje tudi s prevzemom pravic za MotoGP.
Pogovori med podjetjem Liberty Media in špansko Dorno so trajali menda dlje, kot so so predvidevali, saj so strategi prevzema želeli novico spraviti v javnost pred prvo dirko MotoGP. Toda potem je ameriški del potegnil 'ročno', saj so evropski nadzorni organi pretili, da bi lahko združevanje prekinili zaradi tveganja za zdravo konkurenco na tem področju.
Ni še stoodstotno gotovo
Zato so morali odvetniki Liberty medie preveriti vsa možna pravila, pa tudi to še ni zagotovilo, da bo Evropska komisija prikimala nakupu. Čeprav naj menda varuh konkurence ne bi pokazal nekega posebnega zanimanja za ta nakup. Pred leti (2006) je tako že propadel poskus podobnega združevanja, ki ga je vodil CVC Capital Partners iz Luksemburga, na koncu pa je združevaje obeh serij prekinil varuh konkurence. Ravno zaradi tega pri komunikciji poudarjajo, da bo nakup dokončno potrjen in zaključen šele ob koncu letošnjega leta.
Ezpeleta ostaja na čelu Dorne
Sicer pa je Liberty Media za 86 odstotni delež Dorne, ki skrbi za MotoGP od leta 1992, odštela vrtgolavi 4,2 milijardi evrov. Lani je sicer Dorna ustvarila skoraj 475 miljonov prihodkov, pri tem pa bosta dolgoletni šef (podjetje vodi že od 1994) Carmelo Ezpeleta in njegov sin še vedno vodila podjetje, ki bo obdržalo tudi sedež v Madridu.
Preberite še