Nastaja nov avto in moto globalni športni imperij?

Najbolj se jim lahko smeji ob novici (od leve): Stefano Domenicali, CEO Formula One Group, Mohammed Bin Sulayem (predsednik FIA) in seveda Greg Maffei, CEO Liberty Media. (foto: Profimedia)
Profimedia

Lastniki komercialnih pravic za F1 so zdaj prevzeli še MotoGP. Liberty Media, ki je F1 v nekaj letih pripeljala do neslutene globalne popularnosti, ima podobne cilje tudi s prevzemom pravic za MotoGP.

Pogovori med podjetjem Liberty Media in špansko Dorno so trajali menda dlje, kot so so predvidevali, saj so strategi prevzema želeli novico spraviti v javnost pred prvo dirko MotoGP. Toda potem je ameriški del potegnil 'ročno', saj so evropski nadzorni organi pretili, da bi lahko združevanje prekinili zaradi tveganja za zdravo konkurenco na tem področju.

Ni še stoodstotno gotovo

Greg Maffei, CEO Liberty Media

Greg Maffei, CEO Liberty Media

Profimedia

Zato so morali odvetniki Liberty medie preveriti vsa možna pravila, pa tudi to še ni zagotovilo, da bo Evropska komisija prikimala nakupu. Čeprav naj menda varuh konkurence ne bi pokazal nekega posebnega zanimanja za ta nakup. Pred leti (2006) je tako že propadel poskus podobnega združevanja, ki ga je vodil CVC Capital Partners iz Luksemburga, na koncu pa je združevaje obeh serij prekinil varuh konkurence. Ravno zaradi tega pri komunikciji poudarjajo, da bo nakup dokončno potrjen in zaključen šele ob koncu letošnjega leta.

Ezpeleta ostaja na čelu Dorne

Carmelo Ezpeleta, CEO MotoGP

Carmelo Ezpeleta, CEO MotoGP

Profiemdia

Sicer pa je Liberty Media za 86 odstotni delež Dorne, ki skrbi za MotoGP od leta 1992, odštela vrtgolavi 4,2 milijardi evrov. Lani je sicer Dorna ustvarila skoraj 475 miljonov prihodkov, pri tem pa bosta dolgoletni šef (podjetje vodi že od 1994) Carmelo Ezpeleta in njegov sin še vedno vodila podjetje, ki bo obdržalo tudi sedež v Madridu.

Preberite še

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol