Po prvi hitrostni prizkušnji najbolj eksotičen reli v prvenstvu kaže svojo povsem 'afriško sliko'. Toda premik v pomladni termin, bi prav laho pomenil tudi ...
Ja, tega se bojijo posadke - pomladne nevihte in deževja, ki so napovedana, bi lahko hitrostne preizkušnje relija Safari v Keniji, spremenile v blatno močvaro apokaliptičnih dimenzij! In globoko blato je včasih prevelik izziv tudi za na visoko podvozje postavljene štirikolesno gnane bolide razreda Rally1, ki s polno baterijo zmorejo tudi precej več kot 500 konjev ...
Blato že na popisu
Že na popisu je bilo videti, kaj se lahko zgodi in kaj lahko pričakujejo posadke v Afriki. Tredicionalno se jih na afriško preizkušnjo prijavi precej manj kot na druge relije po svetu (letos recimo 29), zato pa je bilo tam v zgodovini videti zmage mnogih maj znanih posadk in voznikov. Zdaj seveda teh ni več, zato pa bi lahko na površje splavali mnogi vozniki razreda nižje, torej iz razreda Rally2.
380 kilometrov resne preizkušnje za dirkalnike
Toda najprej je treba do cilja. Če bo v okolici Nairobija deževalo, potem bodo preizkušnje (19 jih je v skupni dolžini 367 km) v globokem blatu in delno tudi pod vodo, avtomobili pa so lahko spet opremljeni z znamenitim šnorkljem, ki motorju omogoča da 'diha' tudi ko je za trenutek potopljen ali ga prelije voda ali pa v globokem prahu.
Za las vodi Neuville
No, po prvi preizkušnji v okolici glavnega mesta, ki ga je upočasnila nesreča lokalnega matadorja, je šnorkel služil predvsem svežemu zraku brez nadležnega finega prahu, dobil pa ga je Neuville pred Tanakom (oba Hyundai) + 0,1 in Rovanpero (Toyota) +0.8 s. Jutri je sporedu poln dan, ko se bodo posadke premaknile v okolico znamenitega jezera Naivasha in prevozile skoraj 130 km hitrostnih preizkušenj. Če bo padel dež, bo to eden najbolj spektakularnih in zanimiv petkov v letošnji sezoni.
Preberite še