Omejena serija bo hitrejša in po izgledu še bolj strupena od običajnega RS6.
Kdo ne pozna Audijevega najzmogljivejšega karavana - RS6? V8 motor, štirikolesni pogon, 600 konjskih moči (441 kW) in 565 litrov prtljažnega prostora. Trenutna generacija modela RS6 je že četrta po vrsti in najverjetneje zadnja z bencinskim motorjem zato so se pri nemškem predelovalcu ABT, ki se posveča vozilom koncerna VAG, odločili, da se bodo s posebno omejeno serijo poklonili 2 desetletjema zgodovina modela RS6.
Še hitrejši
Predelali bodo 200 avtomobilov, ki jih bodo poimenovali ABT RS6 LE. Zmogljivosti so povečali na 750 konjskih moči (559 kW) in 980 Nm navora, tako da zdaj ta karavan 100 km/h doseže v 3,1 sekunde - to je pol sekunde hitreje kot običajen RS6. To so dosegli z novimi turbopolnilniki, hladilnikom ter prilagojeno programsko opremo motorja.
Videti je nevarno
Seveda so se dotaknili tudi videza - ti avtomobili bodo po videzu še agresivnejši od že tako strupenega RS6. Zasluge za to gre pripisati kompleksno oblikovanim 22-palčnim platiščem in mnogim dodatkom iz ogljikovih vlaken - zadnji difuzor, pragovi, spodnji del prednjega odbijača, pritajeni spojler zadaj, pokrovi ogledal ter reža za zajem zraka na pokrovu motorja.
Notranjosti, razen nekaj dodatnih ABT in RS6 LE logotipov ter uporabe blaga dinamica, kjer je drugače plastika, niso spreminjali. Kupce bo na to, da si lastijo le enega izmed 200, opomnil napis, ko bodo odprli vrata svojega avtomobila.
Lep kompromis
S takšnim avtomobilom boste sklenili lep kompromis med uporabnostjo in zmogljivostjo, vendar ima to tudi svojo ceno. Pri ABT za to posebno izdajo želijo 102.600 evrov in še dodatnih 11.462 evrov za delo pri nadgradnji - ampak morate pred tem kupiti še navadnega RS6, ki se pri nas začne pri dobrih 130 tisočakih.
Kakšen vtis je na nas pustila mešanica kombija in rakete? Oglejte si videoposnetek!
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: Ta dirkač ima neznansko srečo, poglejte ob kakšni nesreči je uspel ostati živ
Priporočamo tudi: Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!
Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor: