Bil je tako oglat, kot bi bil narisan z ravnilom

P10 Uruguay je bil nedvomno eden najbolj nenavadnih, oglatih in izrazitih modelov zgodovinske kolekcije znamke NSU.

Nemška avtomobilska znamka NSU, ki ima za seboj poldrugo stoletje zgodovine, je svoje čase imela tudi nekaj precej samosvojih modelov in mednje nedvomno spada Uruguay, kot so v tovarni pogovorno imenovali eksotični in rustikalni avtomobil z oglato karoserijo. škatlasti model, ki je bil videti, kot bi bil narisan z ravnilom, se nikakor ne ujema z oblikovalskim jezikom avtomobilov NSU v poznih šestdesetih letih prejšnjega stoletja.

Audi

Uvoznik NSU v Urugvaju, imenovan Quintanar, ga je začel proizvajati in prodajati leta 1968, z uporabo tehničnih osnov iz dvovaljnega NSU Prinza 4. Do konca tega leta so prodali 140 primerkov, a uvoznik je želel več, predvsem močnejši in po možnosti štirivaljni motor. Zato je bil maja 1969 v matični tovarni v Neckarsulmu organiziran sestanek, da bi pojasnili, ali je to izvedljivo.

Audi

V Neckarsulm so poslali tudi vzorčno osnovo, ki so jo inženirji NSU uporabili za izdelavo prototipa. Na koncu se štirivaljni motor NSU Prinz 1000 brez večjih sprememb ne bi prilegal v motorni prostor – lahko pa bi ga vgradili v zadnji del avtomobila. Zdelo se je, da predstavniki Quintanarja niso vznemirjeni zaradi izgube precejšnjega dela prtljažnega prostora, prav tako jih ni odvrnil daljši seznam težav oddelka za tehnični razvoj iz Neckarsulma.

Audi

Inšpekcijski organi v Darmstadtu so avtomobil na splošno ocenili pozitivno, razen nekaj lahko popravljivih malenkosti in mu dali zeleno luč. In tako je med letoma 1969 in 1971 s tekočega traku v Južni Ameriki zapeljalo približno 500 karavanov v modelnih različicah P6 in P10. Leta 1971 se je NSU umaknil z urugvajskega trga – kar je tudi zapečatilo usodo avtomobila. Danes je prototip NSU P10 – prvi in edini te vrste, ki je vozil po nemških cestah – del zbirke zgodovinskih vozil Audija.

Preberite še: To so (statistično) najbolj zahtevni vozniški manevri. Kateri pa vam povzročajo največ težav?

BONUS VIDEO: Audijev dragulj ostaja med živimi – in je boljši, kot kadarkoli doslej!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol