Tako privabljajo kupce samo v ZDA. Toda Nemci v ZDA sploh niso edini s takšno ponudbo.
BMW je lani prodal malce več kot 375.000 električnih avtomobilov, ki so predstavljali 15 odstotkov vseh prodanih. Letos ciljajo na pol milijona prodanih električnih avtomobilov, za dosego cilja pa so čez lužo začeli posebno akcijo.
Bavarska znamka ponuja 1000 ameriških dolarjev (dobrih 900 evrov) dodatnega popusta vsakomur, ki se odloči za nakup novega električno gnanega BMW - in pri tem pri njih pusti električni avto konkurenčne znamke.
Ceneje se lahko z novim "Nemcem" odpelje vsak, ki vozi kateri koli električni model Tesle, Audija, Mercedes-Benza, Lucida, Riviana, Porscheja, Polestarja ... To počne tudi Lucid, ki za takšno zamenjavo ponuja 2000 ameriških dolarjev (dobrih 1800 evrov).
Čez lužo ponujajo štiri popolnoma električne avtomobile (i4, i5, i7 in iX), medtem ko je pri nas ponudba pestrejša, saj so na voljo še iX1, iX2 in iX3. Precej pomembno pa bo za bavarsko elektrifikacijo prihodnje leto, ko bodo predstavili prvi električni model, ki bo temeljil na novi platformi Neue Klasse. Ta je razvita izključno za električne avtomobile in bo kot osnova služila vsaj šestim modelom, ki jih bo BMW predstavil do konca desetletja.
Preberite še: