Pri Toyoti so s črkama GR označeni najbolj športne izvedenke njihovih avtomobilov in ob lanskoletnem odstopu Akia Toyode z vrha podjetja so se mnogi zbali za prihonost te oznake ...
Lani je Koji Sato na mestu izvršnega direktorja zamenjal Akia Toyodo in ob tej menjavi ter novici, da bo Toyota povečala investicije v elektrifikacijo, da bi dohitela konkurente, so se mnogi zbali, da bodo na ta račun trpeli športnejši modeli.
Trenutno le peterica
Oznaka GR (Gazoo Racing) trenutno krasi 5 Toyotinih modelov; Supro, Yarisa, in GR86 ter še Corollo (v ZDA) in majhnega roadsterja Copena (na Japonskem). V intervjuju za britansko revijo Autocar pa je direktor podjetja povedal, da bodo znamki Gazoo v prihodnosti posvetili še več pozornosti in jo mogoče tudi pospešili. Dodal je še, da ima zdaj Akio Toyoda veliko več časa za razvoj avtomobilov pod okriljem Gazoo Racing divizije, ki jo je sam ustanovil leta 2007.
Velikopotezni načrti
Pred dvema letoma je bilo pri Toyoti tudi govora o hiperšportniku GR Super Sport, vendar takrat še niso vedeli, kaj točno bodo z njim; ga bodo ponudilli kupcem ali je vse skupaj le študija. Tudi o električni zamenjavi modela LFA, ki ga je poganjal V10, se ne govori več. Vsekakor bi Toyota lahko, če želi kupcem ponuditi vznemirljive in športne avtomobile, ponudila tudi kakšnega tekmeca MG-jevemu Cybersterju.
Napovedi se uresničujejo, tu je kitajski električni športni dvosed
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!
Priporočamo tudi: Ta nekdanji zvezdnik motoGP je v svojo garažo pospravil novega hitrega konjička – Lamborghini Urusa S
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj