Ljudje so siti vse neuporabne tehnologije v svojih avtomobilih

Raziskave podjetja JD Power o običajih lastnikov avtomobilov kažejo, da je večina jeze usmerjene v (ne)prijaznost informacijsko-zabavnih sistemov.

Če ste kdaj sočno preklinjali med poskusom upravljanja klimatske naprave svojega avtomobila, ker je skrito med številnimi meniji zaslona na dotik, niste edini. V času, ko avtomobilski proizvajalci tekmujejo, da bi presegli tekmece tako, da v svoje modele vnašajo vedno več tehnologije, postajajo ljudje vse bolj siti njihovih avtomobilskih informacijsko-razvedrilnih sistemov.

Ford

Glede na letošnjo študijo podjetja JD Power je splošno zadovoljstvo lastnikov avtomobilov 845 od skupaj 1000 točk, kar je za dve točki manj kot pred letom dni in tri točke nižje kot leta 2021. To je prvič v 28-letni zgodovini študije, da je podjetje za raziskavo navad lastnikov avtomobilov zabeležilo dveletni zaporedni letni upad zadovoljstva.

Mercedes-Benz

Ni presenetljivo, da se vse več ljudi odloča, da ne bodo uporabljali vgrajenih informacijsko-razvedrilnih sistemov. Samo 56 odstotkov lastnikov raje uporablja sistem za predvajanje zvoka, kar je manj od 70 odstotkov izmerjenih leta 2020. Manj kot polovica lastnikov je povedala, da radi uporabljajo sisteme za navigacijo, prepoznavanje glasu ali telefoniranje. Večina voznikov raje uporablja sisteme za zrcaljenje pametnih telefonov, kot sta Apple CarPlay in Android Auto, ki sta se v preteklih letih izkazala za zelo priljubljena.

Hyundai

Anketiranci v raziskavi JD Power imajo tudi resne težave z zunanjostjo svojih avtomobilov. To je dejavnik z največjim medletnim padcem, to je z zmanjšanjem z 894 na 888 točk. Pri pogonskih sklopih električna vozila zmanjšujejo vrzel z modeli s termičnimi motorji.  Vsi trije najboljši modeli v segmentu kompaktnih križancev so po podatkih JD Power električni: Kia EV6 in Nissan Ariya sta na prvem mestu, Mustang Mach-E  na drugem mestu in tudi BMW modela iX in i4 sta se visoko uvrstila v svojih kategorijah.

Porsche

Tesla se še naprej uvršča nadpovprečno, a zadovoljstvo upada. Znamka si je prislužila oceno 878, kar jo uvršča med najuspešnejše, vendar je Teslin rezultat letos devet točk nižji kot pred letom dni, ko je bila prvič vključena v študijo. In rezultati zadovoljstva za Teslo se iz leta v leto znižujejo v vseh desetih dejavnikih.

Preberite še: Rimac Nevera je na Nürburgringu hitrejša od Tesle. Ne boste verjeli za koliko!

BONUS VIDEO: BMW Serije 7 je novo merilo avtomobilskega prestiža in ekscesov – poglejte si tehnološke igračke, s katerimi navdušuje

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?