Najtežje pričakovani bik zadnjih šestih let je tu in to je njegova posebnost ...

31. 3. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Lamborghini je Aventadorja na trgu držal celo desetletje. Njegova zamenjava pa je nekaj še bolj posebnega ...

Poimenovan je po biku, ki se je za bikoborci podil v Barceloni. Razvpiti bik je iz arene kar dvanajstkrat skočil na tribuno in ravno ta neukrotljiva narava je može in žene iz Sant’Agate Bolognese prepričala, da po njem imenujejo Revuelta.

Pomoč elektrike

Poganja ga 6,5-litrski motor, ki je z 825 KM (615 kW) najzmogljivejši Lamborghinijev V12. Je pa tudi najlažji, saj tehta le 218 kilogramov. Razvije 725 Nm navora in je spojen z 8-stopenjskim dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom, ki pa se zdaj prvič nahaja za motorjem. V sredinskem grebenu, kjer je bil nameščen običajno, je po novem litij-ionska baterija, ki zagotavlja energijo 3 elektromotorjem.

Eden od njih pomaga bencinskemu motorju poganjati zadnja kolesa, druga dva sta odgovorna vsak za svoje prednje kolo. Hibridni pogonski sklop skupaj proizvede 1001 KM (746 kW). Inženirji so pripravili 13 različnih načinov vožnje, eden izmed njih je tudi popolnoma električen, ko elektromotorji poganjajo vsa 4 kolesa. Hibridni pogonski sklop novemu Lamborghiniju prvič omogoča tudi vektoriranje navora.

Revuelto z mesta do 100 km/h potrebuje 2,5 sekunde in lahko pelje s hitrostjo več kot 350 km/h.

Ipsiloni in heksagoni

Revuelto ohranja Lamborghinijevo značilno kupejevsko obliko, v katero so vkomponirane šesterokotne in Y oblike. Slednje so najvidnejše pri sprednjih dnevnih in na zadnjih lučeh. Šesterokotniki se pravzaprav pojavljajo povsod - dva najočitnejša sta zaključka sredinsko nameščenih izpušnih cevi. Spominjata na zadek reaktivnega letala - Italijani veliko navdiha namreč črpajo tudi iz letalstva. Pri zunanjosti moramo poudariti še pokrov motorja oziroma dejstvo, da ta ni pokrit. Srce avtomobila je ponosno razkrito zadaj na sredini in ni zaščiteno z nobenim steklom ali pločevino. Za njim je tudi spojler, ki se lahko dvigne in ima 3 različne položaje. Vrata se tako kot pri Aventadorju odpirajo navzgor in razkrivajo na novo oblikovano notranjost avtomobila.

3 zasloni

Italijani so za Revuelta ustvarili popolnoma novo notranjost. Na armaturni plošči boste našli 3 zaslone; prvi služi kot instrumentna plošča, druga dva sta namenjena infotainmentu in drugim rečem, ki se običajno pojavljajo na njih. Lamborghini je dodal tudi ožji zaslon pred sopotnika, ki lahko prikazuje kopico različnih informacij - glasba, navigacija, upravljanje klimatske naprave ... Italijani pa želijo z Revueltovo notranjostjo biti tudi bolj ekološki. Učinkoviteje bodo uporabljali potrebne materiale in usnje kombinirali z recikliranim poliestrom, kar pa ne pomeni, da si ne boste mogli avtomobila prilagoditi po svojem okusu. Na voljo bo kar 70 različnih barvnih kombinacij.

Izjemno zaželen

"Lamborghini je že razprodal proizvodne kapacitete Revuelta za naslednji dve leti," je povedal izvršni direktor podjetja Stephan Winkelman in dodal, da večina kupcev avtomobila sploh še ni videla, preden ga je naročila. O natančni ceni ne moremo govoriti, vendar bo novi bik gotovo dražji od svojega predhodnika Aventadorja.

Fotografije: promocijsko gradivo

 

Preberite še: Tega strupenega avtomobilskega lepotca vozi Tadej Pogačar, to pa ni edina zver v njegovi garaži

Priporočamo tudi: Pozor, ne počnite tega: voznik, ki je s svojim BMW obtičal na pohodniški poti v avstrijskih Alpah, sam za to krivi …

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja