Skladiščenje je v tem primeru očitno najboljša rešitev.
V avtomobilski industriji se v zadnjem času največ govori o pomanjkanju polprevodnikov, ki je že več kot leto dni eden izmed glavnih razlogov za okrnjeno proizvodnjo novih vozil po vsem svetu. Zdi pa se, da bi zaradi aktualne rusko-ukrajinske krize prav lahko prišlo do novega pomanjkanja sicer povsem običajne surovine, in sicer stekla. No, bolje rečeno surovine, ki je nujno potrebna za njegovo izdelavo – zemeljskega plina.
Preberite še: Uvodnik: Matjaž Korošak - Kakšna bo cena mikročipovske »afere«?
Evropa sicer že trepeta pred sankcijami Rusije, kjer grozijo z nadaljnjim zmanjševanjem količin dobavljenega zemeljskega plina. Tega države v prvi vrsti uporabljajo za ogrevanje, hkrati pa velja za ključen element pri izdelavi stekel. Pri Volkswagnu so zato stvari vzeli v svoje roke in po poročanju časnika Wall Street Journal začeli s kopičenjem avtomobilskih stekel v lastnih skladiščih.
Omenjena praksa je sicer v popolnem nasprotju s prakso avtomobilskih proizvajalcev, ki praviloma ne vzdržujejo velikih zalog sestavnih komponent za avtomobile, saj to terja dodatna skladišča, s tem pa tudi dodatne stroške hrambe ter posledično proizvodnje novih avtomobilov.
Poteza Volkswagna kaže, da se Nemci očitno pripravljajo na precej slab scenarij, saj so ocenili, da bodo stroški skladiščenja stekel presegli stroške njihove proizvodnje, ki naj bi se zaradi napovedanega pomanjkanja plina izrazito povišali. Ob tem jih jasno v celoti ne bi mogli prenesti na končne potrošnike, čas pa bo pokazal, ali je bila poteza pravilna ali ne.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji