Odgovorni za tržno strategijo pri Renaultu so pokazali dobršno mero poguma, ko so v upravni stavbi francoskega avtomobilskega proizvajalca v pariškem predmestju Boulogne-Billancout odločali, kateri avtomobili bodo »preživeli« in kateri so na spisku za upokojitev. Kajti med tistimi, ki ostajajo na avtomobilski sceni je tudi kupejevsko zasnovani križanec Megane Conquest.
Megane Conquest, ki se na večini zahodnih trgov imenuje Arkana, ni več povsem svež avtomobil, očitno pa so pri Renaultu presodili, da je dovolj obetaven
Dovolj moči, kanček premalo uglajenosti
To še posebej velja za najmočnejšo motorno izvedbo pri kateri za pogon skrbi znani 1,3-litrski bencinski štirivaljnik ki deluje s pomočjo prisilnega vpihovanja zraka, in iztisne iz sebe razmeroma zmogljivih 116 kilovatov (160 KM), pri varčevanju z gorivom pa mu pomaga mikro hibridna tehnologija. Motor kupejevskega križanca z mesta do 100 kilometrov požene v solidnih 9,1sekunde, povsem zadovoljiva pa je tudi največja hitrost 174 kilometrov na uro.
Mikro Hibridni način omogoča nekaj vožnje zgolj na elektriko, kar se obnese predvsem v mestnih vožnjah, kjer ni znatnejšega obremenjevanja stopalke za plin in pripomore tudi k temu, da poraba bencina ostaja v znosnih mejah, ki pa so seveda nekoliko širše, kot obljubljajo tovarniški podatki. Povprečje, ki ga je pokazal merilni krog, je znašalo 6,7 litrov, kar je nekaj nad obljubljeno porabo, a še vedno zelo sprejemljivo.
Skoraj vsestransko soliden
Drugi vidik, ki prispeva k temu, da je Megane Conquest prijeten za vožnjo, ni rezultat zmogljivosti, temveč povratnih informacij krmiljenja, ki v dinamičnih ovinkih razkriva natančno in predvidljivo vodljivost ter še vedno udobno zasnovo podvozja.
Če k temu prištejem še zasnovo voznikovega delovnega prostora z digitalnimi merilniki in velikim pokončno postavljenim komunikacijskim zaslonom ter udobne sedeže in prostorsko soliden prtljažnik z osnovnimi 513 litri ter še precej popoln nabor asistenčnih sistemov za varnost in udobje, ki jih avtomobil premore v najvišjem nivoju opreme E-Tech Esprit Alpine, se zdi Megane Conquest uravnotežen in tudi cenovno dovolj sprejemljiv avtomobil. Predvsem za tiste, ki jim niso všeč običajni križanci.
Preberite še:
Cena osnovnega modela: | 32.990 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 32.990 € |
Motor: | širivaljni, vrstni, bencinski turbinskim polnilnikom, največja moč 116 kW (160 kM), samodejni dvosklopčni menjalnik |
---|---|
Prenos moči: | na prednji kolesi |
Zmogljivost: | največja hitrost 174 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,6 s – kombinirana povprečna poraba goriva (WLTP) 6,1/100 km, izpust CO2 107–114g/km. |
Mase: | Mase: prazno vozilo 1.435 kg – dovoljena skupna masa 1.961 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.568 mm – širina 1.820 mm – višina 1.576 mm – medosna razdalja 2.720 mm. Prtljažnik: 480–1.263 l. |