Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Razmišljanje Matjaža Korošaka o salonu IAA München: Sejem bil je živ
IAA München 2023 - Nič več avtomobilnosti, samo še mobilnost
Tradicionalna španska znamka vendarle ostaja. Še kar nekaj časa ...
Koliko je resnice okoli obetavne vrnitve kultne znamke v WRC?
Rovanpera-Haltunen
62. salon Caravan 2023 - Za vsakogar nekaj, ogromno za vse
Jutri odpira vrata avtomobilski salon IAA München. Kdo bo tam in predvsem, koga ne bo?
Po petdesetih letih in trideset milijonih primerkov je zdaj čas za novo, deveto generacijo Passata
Če vam serijski M2 ni dovolj, potem …
Katere so najbolj pomembne stvari, ki jih je treba upoštevati, če vas v avtu ujame poplavni val?
Reli se seli ... med hmelj!
<p>Za model EQV je že mogoče dobiti tudi predelavo v avtodom, ki jo je za znamko z zvezdo pripravil švicarski Sortimo.</p>
WRC - Koledar dobiva obliko. Kdo je potrjen, kdo v vrsti?
Hyundai iX35 FCEV
Elektrika, priključni hibrid ... kaj bo dejansko gnalo novo Californio?