Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Strela v imenu kultne kratice? Res?
Opel Experimental
e-C3
<p>Equus je treking kolo z električnim sredinsko vgrajenim motorjem, ki je namenjeno raznovrstnim uporabnikom.</p>
Teslin Cybertruck dobiva konkurenco
Robeta je svoj avtodom postavila na še eno šasijo; kaj vse ponujajo?
Rovanpera-Haltunen
Kaj, če z avtom zapeljete v globoko vodo? Že na videz nedolžna luža je lahko usodna!
Čehi so prenovili dva modela - poglejte, kaj vse zdaj ponujata Kamiq in Scala!
Slovenci na evropskem prvenstvu v reliju v Italiji končali tik pod vrhom!
Po Audiju pomoč Kitajcev išče še ena nemška znamka - le katera?
Mercedesov (počasni) zasuk ... Kaj sporočajo?
Tanak-Jarveoja
Je avto zalila narasla reka? Kitajci že imajo električni avto, ki "deluje" tudi pod vodo!
Škoda Superb