Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Reli za DP v Novi Gorici: Boj za naslov še bolj odprt ...
Zakaj prenova?
Ne zamudite - oktanski spektakel spet v Novi Gorici
Britanci so prehitevali ... Prepoved prodaje motorjev ICE bodo zamaknili
Test: BMW M340d Xdrive Touring - Trojka sladkih želja
Ali Dacia res dobiva konkurenco? Katera od znamk si upa ...?
Tukaj je novi VW Tiguan: bo prekosil predhodnika?
Vozili smo: Porsche 911 Dakar - na skrajni meji ekstrema
Nemške limuzine: jeseni novo veselje pri znamki iz Zuffenhausna
Renault širi svojo električno ponudbo. To je zadnji v nizu, ki so ga popolnoma elektrificirali
Razmišljanje Matjaža Korošaka o salonu IAA München: Sejem bil je živ
IAA München 2023 - Nič več avtomobilnosti, samo še mobilnost
Tradicionalna španska znamka vendarle ostaja. Še kar nekaj časa ...
Koliko je resnice okoli obetavne vrnitve kultne znamke v WRC?
Bogovi so se nasmehnili Fincu …