Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Ploščice za diskaste zavore: kako izbrati prave - Da bo držalo – ne cvililo!
WRC: Končno sreča na strani Estoncev
MG HS
Na slovenski trg prihajata dve novi kitajski znamki!
<p>Gradniki platforme pri blagem hibridu z 48-voltno osnovo</p>
Rally Nova Gorica, reli,
Zakaj prenova?
rally Nova Gorica
Britanci so prehitevali ... Prepoved prodaje motorjev ICE bodo zamaknili
<p>Med zavojise znajde dovolj dobro, morda ne tako virtuozno, kot kak njegov bolj žlahten sorodnik, ampak povsem dovolj.</p>
Ali Dacia res dobiva konkurenco? Katera od znamk si upa ...?
Tukaj je novi VW Tiguan: bo prekosil predhodnika?
<p>Kar 191 milimetrov oddaljenosti od tal ponuja Dakar, čeprav bo za zabavo na makadamu dovolj osnovnih 50 milimetrov več od osnove (GTS).</p>
Nemške limuzine: jeseni novo veselje pri znamki iz Zuffenhausna
Renault širi svojo električno ponudbo. To je zadnji v nizu, ki so ga popolnoma elektrificirali