Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Bodo pri Renaultu zaradi 'nezvestobe' azijskega partnerja zdaj jezni?
Je eden najbolj uspešnih managerjev v industriji, a njegova plača zveni precej absurdno. Z njo bi lahko plačali kar 518 delavcev ...
MG bo s tem modelom skočil v zelje Yarisu in Cliu. Predvsem cenovno ...
Zapravili so skoraj 10 milijard, na koncu pa so se odločili, da projekt ustavijo
Rumenorjavi (peščeni) madeži na avtu? Brez panike ...
Bo Avenger s to nadgradnjo postal pravi Jeep? To so novosti ameriškega malčka ...
WRC: Odločeno je - s hibridi je konec, reli bo cenejši. Je to prava pot?
Bo to šok (in streznitev) za tradicionalne znamke superšportnikov? Poleti namreč prihaja ...
Po dolgih 28 letih na čelu Adrie Mobil se poslavlja ...
Sedmič je lovoriko za evropski avto leta prejela ta znamka!
Zdaj so temu španskemu modelu bistveno dvignili moč in ga naredili za pravega športnika!
Vas ubija hrbet, bolijo noge, ... Morda pa rešitev vendarle obstaja (in ne rabite menjati kolesa)
Bo tudi ta novi Volkswagen tako uspešen kot predhodnik?
Predstavitev: Volkswagen ID.7 Tourer - Klasično poimenovanje za modernega karavana
Iz te tovarne bodo znova zapeljali "Citroëni", pa čeprav ne bi smeli. Da, dogaja se v Rusiji ...