Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Šestvaljnik bo še vedno grmel. Dobre novice ob prenovi kultnega športnika ...
Se bojite traktorskega prometnega zamaška napovedanega za jutri ...?
VW ID.7 GTX
Pomembno! Če želite polniti ceneje, je zdaj to mogoče ... Vse je odvisno od kompromisa!
Shranjevanje letnih gum je zelo pomembno
Tudi to se zgodi - Toyota se želi znebiti zaloge. Cena vas bo šokirala. Ampak ...
KGM O100
Vas mika VW Golf GTI? Ta model je njegov tesni sorodnik - v vzporednem svetu električnih modelov!
Oznaka 'superlimuzina' dobiva nov pomen. Zmogljivosti (hibrida) vam bodo zvabile nasmeh na usta!
Pri nas cene goriva ostajajo enake, kaj pa čez mejo, pri naših južnih sosedih? Komu se bo celo izplačalo ...
Volkswagen T-Cross  - osvežen in ozaljšan za naslednje obdobje. Kup drobnih (in manj drobnih) novosti ...
AMZS-jeva asistenca se od asistenc zavarovalnic razlikuje v tem, da je članstvo vezano na voznika, in ne na avtomobil. Asistenčne primere pa za razliko od zavarovalnic v Sloveniji pokriva z lastno servisno mrežo. Njihov klicni center je v aprilu 2020 odgovoril na 4.200 klicev.
Antonio Đureta, predsednik Slovenskega in Hrvaškega društva avtomobilske stroke (SDA in HUAS).
Od 1973 do 1992 so Renault 4 izdelovali tudi v Novem Mestu in model je takrat pridobil skoraj kultni status.
Nove oblike mobilnosti so pomemben razlog, da mladostniki pred slovenskimi avtošolami ne stojijo v vrsti.