Saša Kapetanovič

Ker je bila mama novinarka, oče pa dirkač, je bilo kristalno jasno, s čem se bo ukvarjal njun sin – s košarko. Pa nekaj poškodbah ter potlačenem egu zaradi nekaj 'banan', je resno košarko opustil in se posvetil šoli ter kasneje malce dražjemu športu – dirkanju. V petih tekmovalnih sezonah v reliju, gorsko-hitrostnih in krožnih dirkah je nabral kar nekaj pokalov ter poznanstev z lokalnimi avtokleparji. Daljnega leta 2005 se je med šolskimi počitnicami pridružil ekipi Avto magazina kot 'deklica za vse' in do danes je napredoval v 'deklo za vse'. Piše, fotografira in opravlja meritve testnih avtomobilov. Vedno je poln dobrih idej, ki so slabe in slabih idej, ki so dobre. V pisarni pod neonskimi lučmi ga boste težko našli. Le takrat, ko ekipa pritisne nanj, da se bliža čas tiska in je potrebno oddati tekste in fotografije.

Test: Peugeot 3008 HDi 160 Allure
Test: Mazda MX-5 1.8i Takumi
Vozili smo: BMW Performance
Kratek test: Renault Twingo TCE 100 GT Gordini
Kratek test: Nissan Murano 2.5 dCi Premium
Fiat 500 1.3 Multijet 16v by Diesel
Audi Q5 2.0 TDI DPF (105 kW) Quattro
Fiat Sedici 2.0 Multijet 16v 4x4 Emotion
Fotoreportaža: Otroški varnostni sedeži
Renault Clio dCi 85 Exception (5 vrat)
Nova serija gum Michelin Pilot Sport 3
25. let razvojnega in tehnološkega oddelka BMW
Mini One (55 kW)
Opel Corsa 1.7 CDTI (92 kW)
Opel Insignia ecoFlex