Velik razlog za to je želja po tem, da zaključi projekt proizvodnje ekstremnega športnika po imenu Valkyrie.
Britanska znamka Aston Martin gre zadnja leta skozi številne spremembe in novosti: od vstopa v svet električnih avtomobilov in križancev, da predstavitve povsem novih superšportnikov s sredinsko nameščenimi motorji ter celo vstop v svet formule 1. Veliko zaslug za spremembe gre na eni strani Mercedes-Benzu, ki je v tem času lastniški delež dvignil na 20 odstotkov in pa kanadskemu milijarderju, Lawrenceu Strollu.
Preberite še: To je avtomobil, ki na novo definira 'športnost' pri športnih terencih
Maja 2020 je Stroll, po tem ko je s pomočjo konzorcija podjetij kupil četrtinski delež znamke, postal predsednik znamke, kljub temu pa znamka še ni zaplavala iz rdečih številk. Hkrati je pred njim zahtevna naloga zagotovitve čim hitrejše proizvodnje modela Valkyrie, za katerega pravi, da je najbolj kompleksen avtomobil, ki ga je znamka kadarkoli predstavila in ga bodo delavci sestavljali ročno.
Svežega denarja ne ptrebuje
Da bi proizvodnja stekla čim hitreje, hkrati pa ne bi bilo več finančnih težav, je Stroll napovedal reorganizacijo obstoječih obveznic, hkrati pa naj bi sam najel dodatne kredite, s čimer bi odkupil že izdane obveznice S tem naj bi zagotovil pozitivne finančne tokove že v letu 2023. Dolg Aston Martina je sicer na začetku leta znašal okrog milijarde evrov, kot poudarja Stroll pa ne potrebujejo svežega kapitala.
Da bi razvoj Valkyrie potekal čim hitreje, je Stroll k projektu pritegnil številne inženirje iz sveta formule 1. Vodenje projekta je tako zaupal Tobiasu Moersu, nekdanjemu prvemu obrazu Mercedesovega oddelka AMG, s čimer so vezi z Mercedesom postale še nekoliko močnejše.
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu