Zanj je poskrbela prenovljena limuzina AMG GT 63 S 4Matic+.
Mercedes-Benz je v zadnjih mesecih v precejšnji tajnosti razvijal in izpopolnjeval različne komponente za svojo najbolj športno limuzino AMG GT 63 S 4Matic+, ki bo tako s prihodnjim modelnim letom deležna nekaterih posodobitev – tudi na področju pogonskega sklopa. Da pa bi se prepričali, kako učinkovite so, so avtomobil še pred dejanskim začetkom prodaje na trgu in sicer s postavitvijo novega rekorda na dirkališču Nürburgring.
Jasno, športna limuzina ni uspela podreti absolutnega rekorda Porscheja 919 EVO, niti rekorda med serijskimi avtomobili. Je pa zato po vsega treh mesecih uspela izboljšati čas Porscheja Panamere Turbo. 'Sosedje' iz Stuttgarta so namreč tedaj z daljšo 20,832 metrov dolgo progo uspeli opraviti v času 7:29,81, pri Mercedesu pa so ta čas izboljšali za malenkost več kot eno sekundo. Njihov čas je namreč znašal 7:28,800.
Kot poudarjajo pri Mercedesu je šlo za popolnoma serijski avtomobil, kar je deloma mogoče videti tudi na podlagi fotografij. Nenazadnje v avtomobilu ni bilo nameščenih niti varnostne kletke, le dirkaški sedež z nameščenim štiritočkovnim varnostnim pasom. Vsi preostali dodatki, kot so različni elementi iz ogljikovih vlaken in pa aerodinamični paket bodo na drugi strani proti doplačilu na voljo tudi vsem kupcem vozila.
GT Black Series in AMG One naslednja v vrsti?
Posnetek vožnje si sicer lahko v celoti ogledate v spodnjem video predvajalniku, kot poudarjajo pri Mercedesu pa so bili pogoji za postavitev rekorda daleč od idealnih. Temperatura zraka je bila namreč le sedem stopinj Celzija, kar je za delovanje motorja prej prednost, kot ovira, posledično pa je bila nizka tudi temperatura asfalta. Ta je znašala 10 stopinj Celzija, po vrhu vsega pa je bilo na njej tudi kar nekaj vlažnih con. V boljših pogojih bi bil tako lahko čas še nekoliko boljši.
AMG GT je tako osvojil prvo izmed 'lovorik' na Nürburgringu, kaj kmalu pa bi lahko sledili še dve. Že pred časom so Nemci namreč na slovitem dirkališču preizkušali tudi svoj trenutno najzmogljivejši avtomobil, AMG GT Black Edition, za katerega se govori, da naj bi pravzaprav že postavil rekord med serijskimi avtomobili, predenj pa bi se prihodnje leto uspel uvrstiti še hiperšportnik, Mercedes-AMG One.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere