Opel oživlja tudi Manto, a na nekoliko drugačen način

15. 7. 2021 | Jure Šujica
Deli
Opel oživlja tudi Manto, a na nekoliko drugačen način (foto: Opel)
Opel

Obujeni model naj bi bil za proizvodnjo nared v sredini desetletja, z izvirnikom pa bo imel bolj malo skupnega.

Opel vse odkar je prišel pod okrilje koncerna PSA (oziroma Stellantis) ne velja več za zaspano in pozabljeno avtomobilsko znamko, pač pa se znova prebija med najpomembnejše znamke na trgu – pa tudi med najbolj ekološko usmerjene. Tako so recimo pred kratkim pri Oplu napovedali, da bodo med prvimi v Evropi opravili popoln prehod na izključno električno mobilnost, med avtomobili, ki jim bo dana naloga popeljati znamko v novo obdobje pa bo tudi Manta.

Jasno, ne gre za legendarnega športnika izpred pol stoletja, pa čeprav so ga pri Oplu pred kratkim elektrificirali, nadeli ime Manta Gse ElektroMOD in uporabili kot 'obraz' za predstavitev nove podobe njihovih vozil, poimenovane vizor. V pripravi je namreč športno zamišljen križanec, ki ga zaenkrat zastopa prototip, poimenovan Manta e-concept, ki pa ima dobre možnosti za realizacijo. »Manta velja v naši zgodovini za pravo ikono, hkrati pa predstavlja navdih za prihodnost. Nova Manta bo prišla v proizvodnjo do sredine tega desetletja – jasno, z električnim pogonom,« je dejal odhajajoči generalni direktor Opla, Michale Lohscheller.

Kitajska znova mikavna

Nadaljnjih podrobnosti o prototipu pri Oplu niso razkrili, pričakovati pa je (glede na pisanje portala Automotive news Europe), da bo šlo za avtomobil, izdelan na najmanjši izmed štirih Stellantisovih platform, namenjenih električnim avtomobilom, STLA Small. Ta naj bi omogočala izdelavo avtomobilov z električno avtonomijo med 500 in 800 kilometrov.

Oplovega hitrega prehod na izključno električne avtomobile pa ne bodo občutili le evropski kupci (ki so sicer pred dnevi lahko videli, kakšna bo nova Astra, prvič opremljena tudi z elektrificiranim pogonskim sklopom), temveč tudi v Aziji. Pri Oplu so se namreč po večletni odsotnosti odločili, da se znova podajo na kitajski trg. Kdaj in kako sicer še ni znano, je pa zato Lohscheller dejal, da se nadejajo dobrih poslovnih rezultatov, predvsem na račun dobrega ugleda, ki ga na največjem avtomobilskem trgu na svetu uživajo nemški avtomobili.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del