Po Rangerju še Amarok: tako je Volkswagnov poltovornjak pomembno vplival na razvoj obeh!

8. 12. 2021 | Jure Šujica
Deli

Platformo in motorje je daroval Ford, a so pri Volkswagnu pomembno vplivali na nekatere odločitve, predvsem na motornem področju.

V avtomobilskem svetu smo zadnja leta priča povezovanjem, ki bi si jih še pred kakimi petimi leti le stežka zamišljali. Verjetno tako tedaj nihče ni pomislil, da bosta nekega dne Sloveniji nedavno predstavljena Opel Astra in Peugeot 308 nastala na povsem enaki osnovi. In verjetno ni nihče pomislil na to, da si bosta platformo leta 2022 delila tudi Volkswagen Amarok in Ford Ranger. A to, kar so vodilni v obeh podjetjih napovedali pred časom se je sedaj končno tudi zgodilo.

Le nekaj dni po predstavitvi Rangerja je namreč luč sveta uzrl tudi Volkswagnov poltovornjak. No, skoraj. Pri Volkswagnu so namreč zaenkrat postregli zgolj s skicami zunanjosti in pa kabine, že po teh pa je mogoče sklepati, da večje vizualne podobnosti med obema avtomobiloma ne bo. Amarok namreč ohranja prepoznavne linije prve generacije, v kabini pa prinaša prepoznavno okolje preostalih modelov znamke.

Preberite še: Fordov pravi globalni igralec prihaja povsem osvežen - tudi pod motornim pokrovom, kjer prinaša prijetno presenečenje

Čeprav je iz fotografije težko razbrati, se zdi, da pri Volkswagnu niso pretirano posegali po digitalizaciji zaradi česar bo volanski obroč (najverjetneje) ohranil klasična stikala. Bo pa zato prejel novo, manjšo ročico samodejnega menjalnika (ali bolje rečeno vzvod), kakršnega ima recimo tudi novi Golf. Infozabavni sistem oziroma njegov zaslon bo integriran v armaturno ploščo, digitalna pa bo najverjetneje tudi instrumentna plošča.

A čeprav bo videz Rangerja in Amaroka povsem drugačen, pa si avtomobila delita več kot zgolj platformo. Enaka bo namreč kot vse kaže tudi motorna ponudba, saj bo pri obeh modelih vrh ponudbe predstavljal trilitrski dizelski šestvaljnik, ki so ga sicer razvili pri Fordu. Bojda naj bi na to vplivala priljubljenost Volkswagnovega šestvaljnika v aktualni generaciji, saj so pri Fordu 3,2-litrski sklop iz ponudbe umaknili že pred časom.

Preberite še: Samosvoj ali podoben Fordovemu originalu?

Novega Amaroka so Volkswagnovi inženirji razvijali v Evropi in Avstraliji, vendar pa ne bo nastajal na nobeni izmed omenjenih celin. Tovarno v Hannovru bo namreč zamenjala tovarna v Južni Afriki, natančneje v mestu Silverton, še naprej pa bo nastajal v argentinskem mestu Pacheco. Prva naročila bodo trgovci predvidoma začeli sprejemati proti koncu prihodnjega leta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja