Austral bo drugi Renault, opremljen z infozabavnim sistemom OpenR.
Medtem, ko v Sloveniji odštevamo dneve do prihoda novega Renaulta Megane E-tech (uradne predstavitve še ni doživel, prve predserijske primerke pa so pri Renaultu razkrili že septembra), se Francozi počasi že pripravljajo na predstavitev njegovega brata križanca in naslednika modela Kadjar, novinca po imenu Austral. Prve neuradne fotografije vozila so pred časom že prispele na splet, vseeno pa nove podrobnosti po uradni poti prihajajo precej počasi. Pri Renaultu so se tako sedaj odločili uradno razkriti notranjost novinca.
A to so storili le deloma, saj so objavili 'šele' prve skice, ki naj bi ponudile približen vtis, kako bo Austral videti v notranjosti. Tam bodo po besedah oblikovalcev prevladovale čiste in ravne linije, ki bodo pomagale poudariti široko armaturno ploščo in sredinsko konzolo. Ta bo postavljena precej visoko in tako predstavljala pregrado med sprednjima sedežema. Ob visokih zgornjih robovih vrat naj bi imeli tako potniku v kabini občutek varnosti, hkrati pa sedenja v kokpitu.
Preberite še: To je čisto novi Renault, ki že vozi po evropskih cestah
„Ko smo ustvarjali kabino novega Renault Australa, so se v procesu pojavljale tri teme in sicer dojemanje prostora, oster dizajn in občutek varnosti. Ponosni smo na rezultat: kabina povsem novega Renaulta Austral je tako udobna kot polna tehnologije. Potniki so v središču dogajanja, kokpit je tako pomirjujoč kot poenostavljen, zato lahko uživajo v občutku, da si delijo prostor z drugimi potniki, hkrati pa imajo svoj individualni prostor,“ je pojasnila projektna vodja oblikovanja, Agneta Dahlgren.
Združitev vodilnih tehnoloških podjetij
Ena izmed največjih novosti in element, ki bo pritegnil največ pozornosti v modularno zasnovani kabini je sicer infozabavni sistem. Ta je namreč orientiran vertikalno, nizko sedenje voznika pa je omogočilo skoraj pravokotno postavitev glede na sredinski greben. Sistem je namreč povezan v z zaslonom instrumentne plošče, s katero tvori obliko črke L, skupna diagonala obeh zaslonov pa tako meri kar 23,4 palcev (12,3 palce bo znašal zaslon instrumentne plošče, 12 pa infozabavnega sistema). Oba zaslona sta sicer obrnjena proti vozniku, med njima pa je nekoliko nenavadno umeščena reža prezračevalnega sistema.
Novi infozabavni sistem bo sicer nosil ime OpenR, gre pa za povsem nov sistem, kjer je ameriški Qualcomm poskrbel za dobavo tretje generacije procesorjev Snapdragon Automotive, programsko opremo za združitev zaslonov pa so izdelali pri LG-ju. Sistem sicer deluje na platformi Android, kar v praksi pomeni, da ima prednaloženo navigacijo Google Maps. Ta bo prilagojena električnim avtomobilom, saj bo izbirala njim prilagojeno traso z zadostnim številom polnilnic, voznik pa bo že iz avta lahko izvedel čas polnjenja vozila še pred priklopom.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj