Po desetletju na trgu v skoraj enaki podobi je sedaj jasno, da ne bo dobil naslednika.
Prostorni enoprostorci, znani tudi pod angleškim izrazom 'minivani' so nekdaj veljali za najbolj priljubljene avtomobile številnih družin. To je bilo še posebej opazno v Sloveniji, kjer so nekdaj dosegali najvišji tržni delež med vsemi evropskimi trgi. A njihov zaton se je začel že pred časom, že sedaj pa je jasno, da bo zanimanje bržkone upadalo vse dokler se s trga ne bo poslovil še zadnji izmed njih.
Preberite še: Kratki test: Citroën Grand C4 Space Tourer Shine 2,0 BlueHDi 160 EAT8
Naslednji v vrsti tistih, ki jih kmalu ne bomo več videli v prodajnih salonih je Citroën C4 SpaceTourer. Gre za model, ki se je sprva prodajal pod imenom C4 Picasso, nato pa je sledila sprememba imena v C4 Space Tourer, v zadnji izdaji predstavljenega že 'davnega' leta 2013, kar pomeni, da je na tržišču brez večjih popravkov zdržal skoraj celo desetletje. V tem času naj bi prepričal preko 730.000 kupcev, pri čemer je bila zadnja leta na voljo le še sedemsedežna izvedba z dodatkom Grand v imenu.
Ni več prostora
Pri Citroënu so upokojitev nekdaj enega pomembnejših modelov napovedali v četrtek, razlog za to pa je seveda pričakovan. Ob vse večji priljubljenosti križancev vseh velikosti in oblik ter modelov Berlingo in SpaceTourer namreč v ponudbi za SpaceTourerja preprosto ni več prostora. Zadnji primerki naj bi bili v španski tovarni izdelani julija letos.
Modelna paleta evropskih enoprostorcev se je tako še nekoliko zmanjšala in tako lahko – če izvzamemo premijska imena – vse predstavnike preštejemo na prste ene roke. Na voljo namreč ostajajo le še Renault Scenic, Ford S-Max, Ford Galaxy, Volkswagen Touran in pa Fiat 500L, pri čemer pa gre v vseh primerih za precej zrele modele, za katere proizvajalci ne predvidevajo neposrednih zamenjav.
Preberite še: Novo v Sloveniji: Berlingo še pred posodobitvijo doživel pomembno spremembo
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj