Uradno: Z Aventadorjem je konec!

Pri Lamborghiniju ne sprejemajo več novih naročil, prodani so tudi vsi primerki izvedbe Ultimae.

Uradno: Z Aventadorjem je konec! (foto: Lamborghini) Lamborghini
19. 10. 2021

Nekako na prelomu vsakega desetletja – z odklonom enega ali dveh let – nastopi čas, ko pri Lamborghiniju zamenjajo svojega najmočnejšega superšportnika z 12-valjnim motorjem. Leta 1990 je tako Diablo zamenjal Countacha, leta 2001 Diabla Mucielago, leta 2011 pa Aventador Murcielaga. In po 10 letih se Aventador naposled (po pričakovanjih) vendarle poslavlja – zaenkrat še brez predstavljenega naslednika.

Po poročanju ameriških medijev so namreč pri Lamborghiniju prenehali sprejemati naročila za nakup Aventadorja, do današnjega najbolje prodajanega superšportnika znamke. Do konca septembra lani so namreč izdelali preko 10.000 vozil v vseh izvedbah. Za primerjavo: Murcielago je dobil 'le' 4.099, Diablo pa komaj 2.889 'ponovitev. Tudi sicer so bili prvotni načrti Lamborghinija izdelati le 4.000 vozil.

Vsaj še eno leto?

Proizvodnja se je sicer končala z izdelavo 600 primerkov najbolj ekstremne različice modela z oznako Ultimae (in dodatno oznako LP-780-4), pri čemer je bilo izdelanih 350 vozil v izvedbi Coupe in pa 250 vozil v izvedbi Roadster. Poleg tega je bilo izdelanih tudi kar nekaj posebnih različic, med katerimi so najbolj poznane Veneno, Centenario, Essenza SCV12, Sian FKP 37 (ki velja za prvega Lamborghinijevega hibrida) in nazadnje Countach, predstavljen ob 50. obletnici predstavitve modela pred nekaj meseci.

Prav Sian pa bo, kot je že znano, na nek način vplival na naslednika Aventadorja. Kot je znano ga bo namreč poganjal hibridni pogonski sklop, pri čemer pa naj ne bi šlo za blagi oziroma priključno-hibridni pogonski sklop, Sicer pa upokojitev Aventadorja pomeni, da bo Lamborghini nekaj časa ponujal zgolj Urusa in Huracana. Aventadorjev naslednik naj bi namreč po zadnjih informacijah na cesto zapeljal šele konec prihodnjega leta oziroma komaj v začetku leta 2023.

Preberite še: