Omejitev bo veljala vsaj en teden dni.
Spomladi so medije polnile novice o tem, da v posameznih državah po Evropi, predvsem na Madžarskem, lokalni bencinski servisi omejujejo prodajo naftnih derivatov, še posebej tujim voznikom. To je bil namreč čas, ko so cene naftnih derivatov divjale v nebo in ko so v zgolj nekaj tednih ponekod poskočile tudi za več 10 odstotkov. Razloge za to je bilo mogoče iskati na več koncih, v Sloveniji pa je zaradi tega prišlo do ponovne regulacije cen naftnih derivatov.
Preberite še: Bodo cene naftnih derivatov sledile odločitvi organizacije Opec+? Takšna so pričakovanja
No, najhuje je sedaj že mimo, cene surove nafte so od tedaj že občutno upadle, tudi po sprejetju odločitve Opec+, da države članice izdatno zmanjšajo količino dnevno načrpane nafte, pa cene znova počasi drsijo navzdol. Kljub temu se v Franciji v zadnjih dneh soočajo z omejitvami količin goriva, ki jih vozniki lahko načrpajo.
Omejitve za en teden
Kar 60 odstotkov francoskih rafinerij je namreč v minulih dneh zaustavilo svoje delovanje, razlog za to pa je stavka zaposlenih delavcev. In ker zaloge bencina, dizelskega goriva, pa tudi plina hitro kopnijo povsod po državi, tudi v prestolnici Pariz, so se še posebej na jugu države oblasti odločile odločno ukrepati.
V pokrajini Alpes-Maritimes, kjer recimo leži tudi Nica je v torek stopila v veljavo omejitev, v sklopu katere je osebnim avtomobilom in dostavnikov z najvišjo dovoljeno maso 3,5 tone naenkrat v rezervoar dovoljeno natočiti le 30 litrov goriva. Za težja vozila je ta omejitev razumljivo precej višja, še vedno pa znaša le 120 litrov. Ukrep naj bi sicer trajal teden dni, v tem času pa je prepovedano tudi točenje goriva v prenosne rezervoarje.
Preberite še: Izšel je novi Avto magazin: kako si pri Škodi predstavljajo trajnostni razvoj in kakšne so možnosti pomoči na cesti; testi: Audi RS6, Volvo XC40 Recharge ...
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"