Bugatti
Bugatti je proizvajalec razkošnih športnih avtomobilov, ki ga je ustanovil sloviti avtomobilski pionir Ettore Bugatti. Bugatti je v mladosti precej menjaval delodajalce in nabiral izkušnje, ki so mu pomagale, da je razvil prvi pravi Bugatti, tip 10, s katerim je leta 1910 šel na svoje. Prve športne uspehe je dosegel s tipom 13, leta 1912 pa predstavil še tip 18, ki je dosegal hitrost 160 kilometrov na uro. Leta 1913 …
Bugatti je proizvajalec razkošnih športnih avtomobilov, ki ga je ustanovil sloviti avtomobilski pionir Ettore Bugatti. Bugatti je v mladosti precej menjaval delodajalce in nabiral izkušnje, ki so mu pomagale, da je razvil prvi pravi Bugatti, tip 10, s katerim je leta 1910 šel na svoje. Prve športne uspehe je dosegel s tipom 13, leta 1912 pa predstavil še tip 18, ki je dosegal hitrost 160 kilometrov na uro. Leta 1913 je nastal uspešni malček Bebe, ki ga je izdeloval Peugeot, med prvo svetovno vojno pa je izdeloval tudi letalske motorje. Veliki uspehi so prišli v dvajsetih letih dvajsetega stoletja, ko se je Bugatti uveljavil kot proizvajalec prestižnih turnih avtomobilov. Prvi je bil tip 30, zaslovel pa je predvsem tip 35, ki z več kot 2.000 zmagami na dirkah še vedno velja za najuspešnejši dirkalnih vseh časov. Eden najbolj uspešnih "civilnih" Bugattijev je bil tip 40, najbolj razkošni pa vsekakor tip 41 Royale iz leta 1926. Bugatti je sicer razvijal tudi hitre vlake in letala in dognanja izkoristi tudi pri aerodinamičnih oblikah avtomobilskih karoserij. Potem ko je ustanovitelj leta 1947 umrl, podjetje ni več našlo prave smeri in leta 1956 je ustavilo proizvodnjo, leta 1963 pa je ostanke kupil Hispano-Suiza. Leta 1987 je pravico do imena kupil podjetnik Romano Artioli, ki je podjetje preselil v bližino Modene in septembra 1991 predstavil prvi Bugatti nove dobe EB 110. Zgodba je trajala le do leta 1995, tri leta pozneje pa je pravice do imena kupil Volkswagen, ki je novo zgodbo začel z modelom EB 118 in leta 2001 končno začel izdelovati superšportni Bugatti Veyron.