Oznake Cross pri sicer čisto vsakdanjih avtomobilih smo v avtomobilskem svetu že vajeni.
Lahko bi rekli: znova pravi Citroën. Za tem tudi stojimo, je pa to povsem stvar pogleda na temo, kakšen naj bi Citroën danes bil.
Mogoče nismo vsi kupci takega Citroëna, a nekaj lahko zagotovo potrdimo: to je samosvoj avtomobil za posebne ljudi.
Z novim C5 smo se zapeljali na skoraj tri tisočake dolgo pot in prišli do ugotovitev, ki bodo še zlasti všeč varčnim voznikom.
Silikon, masaža in vodna postelja. Vse omenjene mamljive razvade dobite v novem C5, ki bo skupaj z novim limuzinskim kombijem na osnovi C3, Berlingom in …
Se še spomnite prvega motorja HDi? Nosil je oznako 2.2 in zmogel 98 kilovatov. No, to kar je v nosu C5, je njegov naslednik. Z …
To, da je C5 s podvozjem Hydractive všečen posebnež, smo vsi vedeli. A če zraven dodate še nov, 207-konjski motor, opremo Exclusive in samodejni šeststopenjski …
Jasno, za vstop v družbo najnaprednejših danes ni dovolj le sodoben dizelski motor. Poleg mora biti vsaj še šeststopenjski ročni menjalnik.
Vsi pravijo, da zaradi ugodnejše porabe goriva. Ta je ob upoštevanju zmogljivosti v primerjavi z bencinarji običajno res ugodnejša.
Zadnji novi Citroën s hidravličnim vzmetenjem se je rodil leta 1992. Pred davnimi devetimi leti. Zdaj je končno dobil naslednika. Dame in gospodje, dobrodošli v …