Dušan Lukič

Ko je v sedemdestih letih prejšnjega stoletja prvič bral Avto Magazin, si ni predstavljal, da bo po skoraj petnajstih letih dela v (predvsem avtomobilsitičnih) medijih leta 2005 postal njegov odgovorni urednik. Ker verjame v elektromobilnost, je tudi glavni urednik mednarodne revije Plugin Magazine. Dirkaške licence po dolgih letih nima več, se pa še vedno z veseljem zapodi po dirkališču – še posebej, če ima avto dovolj zmogljiv motor in po možnosti pogon zadaj. Še vedno ostaja dežurni uničevalec gum v redakciji.

Jeep Compass je čisto drugačen
Test: Škoda Yeti 2.0 TDI Monte Carlo - Yetiju v slovo
Prvi elektrificirani Mini: Countryman S E ALL4
Dušan Lukič: sreča in smola - na dirki in na cesti
Test: Hyundai Ioniq hibrid Impression s povsem enako porabo kot Toyota Prius
Škoda Karoq je novi Yeti
Elektrika za vsakogar? Vozili smo: Opel Ampera-e
Hitri transport: vozili smo Golf R Variant
O švedski dirkaški zgodovini in zakaj Volvo S60 Polestar vendarle ni dirkalni avtomobil
Na elektriko je (lahko) že ceneje! Primerjali smo TSI, TDI in e-Golfa
Nova, a bolj kot prenova: Opel Insignia Grand Sport
Mission E je le prvi korak
Vozili smo: Volkswagen e-Golf, zdaj z realnim dosegom preko 200 kilometrov
Vozili smo: Opel Insignia Grand Sport v marsičem v svojemu razredu preseneča.
Smart Fortwo in Forfour Electric Drive sta zelo uporabna električna avtomobila