Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Se je cenovna vojna pri elektriki (končno) začela?
Osvežitev v Hyundaijevi floti
Še en udarec električni mobilnosti!
Potujete v Nemčijo? Dvakrat premislite ...
Niso le Kitajci v vzponu, zdaj sledi koncern iz drugega dela Azije
Eden najbolj zaželenih Mercedesov iz devetdesetih je znova oživel in postal še boljši!
Slovenski avto leta: In izbrali ste ...?
Hladnejši dnevi zahtevajo toplejša oblačila, ki pa so v prometu lahko tudi nevarna. Preverite, zakaj
Volkswagen ne dohaja tekmecev za globalno krono ...
Gorivne celice? Slepo črevo ali velika priložnost?
Nov Toyotin dirkalnik nared za najbolj slavni reli
Baterija prihodnosti se dokazuje, ampak ...
Pustolovščina, imenovana Dakar, se začenja ...
Slovenski avto leta – zdaj ste na vrsti vi!
Koliko elektrike bo potrebne za pogon električnih avtomobilov leta 2040?