Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Nova paltfroma bo namenjna tudi ICE pogonom, čeprav tega na obešajo na veliki zvon.
Elfyn Evans in Scott Martin bosta prva posadka favorizirane Toyotine ekipe.
Precej novega - ampak morali boste odpreti vrata prenovljenega Golfa!
Vsi modeli ostajajo v prodaji, Seat bo pač ponujal le klasične in hibridizirane verzije.
Brezzobi tiger: Posvet o rešitvah za razbremenitev cest!
Drgnjenje zamrznjenega stekla
Slovenci postajajo močna sila v svetu karavaninga. To je pokazal tudi Stuttgartski salon CMT
Slovenski avto leta: Pestro je bilo tudi v zakulisju (VIDEO)
Audi RS Q e-tron
Sainz vs Loeb - kdo se bo smejal v petek?
Honda CR-V
Sainz/Cruz
Slovenski gigant zdaj uradno v WRC!
Honda ZR-V je najmlajši od številčne hibridne ponudbe.
Se je cenovna vojna pri elektriki (končno) začela?