Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Pri zmernih hitrostih tudi dobri dve toni v voznikovih rokah delujeta skoraj igrivo.
Uvodnik: Matjaž Korošak - Akio in njegova resnica
Reli Nova Zelandija: dobili smo najmlajšega svetovnega prvaka!
Preizkusili smo, kakšen je smisel dveh motorjev v prenovljenem Citroënovem križancu
Spoznajte še zadnjega Peugeota Rifterja, ki so ga nekateri najtežje čakali
Evropski safari je potrdil grozovit sloves
Caravan Salon Düsseldorf - Industrija prostega časa na kolesih cveti
O2 je vznemirljiv koncept, ki so ga precej hitro in brez dramatičnih oblikovalskih sprememb spravili do serijskega izgleda. Je pa res, da je avtomobil kakšnih 30 centimetrov krajši.
Predstavljamo: Škoda Vision 7S
Reli za SP (WRC): Drugič zapored – Tanak
Ta vikend v Železnikih nov reli za državno prvenstvo, a z močno mednarodno udeležbo. Preverite kdo vse bo na štartu - in kdo je zadnji trenutek odpovedal udeležbo!
Ali bo uspelo? Nemci in Indijci v skupen projekt
Je to sploh mogoče? VW brez ključnega modela?
Se nam obetajo nove avtomobilske znamke?
E-avtomobili - že kmalu na 80 odstotkih prodaje? (+vprašanje za bralce)