Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Bi sedli za volan - Sonyja?
Dobra dva milijona kazni za Teslo, ker ...!
Znana pojava modela GLB, ki jo je električni pogon samo še nadgradil – in preimenoval.
Ena od gotovih prednosti tega modela je njegova podobnost s klasično gnanimi modeli. Sem spada tudi vozna dinamika, ki jo masa zavoljo 74 milimetrov nižjega težišča le malenkost okrni.
Dacia Jogger že dobiva novo podobo - pa tudi nov pogonski sklop
Uvodnik: Matjaž Korošak: Mobilnost za vse? Ni videti ...
In najboljši (avtomobilski) nakup je ...?
Premierno smo zapeljali avtomobil, ki bi lahko postal Renaultov steber ponudbe
Oprijem je bil po zaslugi lege in seveda samozapornih diferencialov tudi na mokri in mastni asfaltni podlagi izjemen.
Kako je lahko takšen orjak okolju prijazen?
Svetovno prvenstvo v reliju: Kaj bo novega drugo leto (in zakaj)?
Konec tedna bo v Slovenj Gradcu rezerviran za ljubitelje karavaninga. Preverite, kaj vas čaka
Poseben BMW monolitne oblike, ki še vedno vzbuja pozornost.
Japonci na razburljivi domači dirki ostali praznih rok
Slovenski dirkaški up ugnal vso italijansko konkurenco. Kako pa naprej?