Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kako je lahko takšen orjak okolju prijazen?
Svetovno prvenstvo v reliju: Kaj bo novega drugo leto (in zakaj)?
Konec tedna bo v Slovenj Gradcu rezerviran za ljubitelje karavaninga. Preverite, kaj vas čaka
Poseben BMW monolitne oblike, ki še vedno vzbuja pozornost.
Japonci na razburljivi domači dirki ostali praznih rok
Slovenski dirkaški up ugnal vso italijansko konkurenco. Kako pa naprej?
Loubet je letos odpeljal le sedem relijev in se odrezal mnogo bolje od kolega v ekipi, Formauxa. Prepričan je, da je povsem upravičil zaupanje ekipe (M-Sport).
Uvodnik: Matjaž Korošak - Zakladi na morskem dnu?
"Zato v Sloveniji nimamo dirkališča" | PODKAST #2
Vrhunski materiali, ambientalna osvetlitev, ki se prilagaja razpoloženju, kuhinja z elementi polnih mer, ozvočenje JL Audio …
Avto magazin začenja s podkasti! Prva tematika: e-skiroji
Z elegantno zapognjeno strešno linijo je Q4 Sportback nekako vreden zmogljivejšega pogona.
Kako je videti najcenejši Cupra Formentor? In koliko pravzaprav stane?
Honda Civic e:HEV: Ob petdesetletnici 11. generacija tudi v Sloveniji
WRC: Španija skoraj v znamenju Toyote