Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Svetovno prvenstvo v reliju: Ott Tanak (in Hyundai) vrača udarec
Kako je Mr. Mini osupnil konkurenco?
Pravi terenec sicer ni, toda proti falangi sodobnih križancev zmore marsikaj tudi izven asfaltnih poti, kaj šele na makadamu.
Bolj čistega bencinskega pri VW še ni bilo, pripravljen je za nove čase
Preverite, kako vam ta majhen simbol na instrumentni plošči olajša (prvi) obisk bencinskega servisa
Prenovljena Insignia ima kar nekaj novosti, od novih paketov opreme do še bogatejšega seznama sistemov aktivne varnosti in malce spremenjeno masko z LED-žarometi, ki so zdaj del serijske opreme.
Svetovno prvenstvo v reliju (WRC), reli Estonija
V Slovenijo zapeljala ena najpomembnejših Alf v zgodovini znamke
Prenovljeni Grandland sledi potezam mlajših modelov znamke. Uspešno.
Ta Honda praznuje abrahama!
Zaključki izpuhov so za oznako 43 okrogli, pri večjih so ovalni.
Alarmantno: EU mora za več 10-krat povečati število polnilnic!
Revolucionaren korak FIA: reli dobiva še večje spremembe, kot pred letošnjo sezono!
Rally WRC: konkurenca zrla Toyoti v hrbet
Terenski videz nič pretirano terenskega Caddyja. Na cesti se najbolj znajde. Še bolje bi bilo s serijskimi 16-palčnimi platišči in udobnejšimi pnevmatikami. Pri 18 palčnih imajo blažilniki občasno težave z blaženjem raztega, kar je tudi slišati.