Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Zdaj so temu španskemu modelu bistveno dvignili moč in ga naredili za pravega športnika!
Vas ubija hrbet, bolijo noge, ... Morda pa rešitev vendarle obstaja (in ne rabite menjati kolesa)
Bo tudi ta novi Volkswagen tako uspešen kot predhodnik?
Predstavitev: Volkswagen ID.7 Tourer - Klasično poimenovanje za modernega karavana
Iz te tovarne bodo znova zapeljali "Citroëni", pa čeprav ne bi smeli. Da, dogaja se v Rusiji ...
Zdaj Dacia snuje nov prodajni hit, ki bo navdušil tudi ljubitelje karavaninga
Predstavljamo: Carado A132 Pro - Težko je več udobja stlačiti na slabih šest metrov!
Na drugo zmago je čakal neverjetnih - šet let in pol ...
Legendarna francoska znamka ima smele načrte. Športnost pa ni edina smer ...
Je to avto, ki bo mešal štrene v "mestni" kategoriji? Več bo znano konec meseca ...
Vsestranski in dostopen bivalnik? Odgovor prihaja iz slovenske tovarne ...
Najmočnejši Abarth vseh časov ni tak, kot bi si mislili ...
Kdaj torej novi, ugodnejši električni Ford? Šef obljublja ...
Ali se Fordova  športnost z oznako ST res poslavlja? Vsaj pri tem modelu verjetno res ...
Tako so se lotili Taycana pri Porscheju. Številke so kar impresivne!