Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Iz te tovarne bodo znova zapeljali "Citroëni", pa čeprav ne bi smeli. Da, dogaja se v Rusiji ...
Pri Renaultu bi lahko za osnovo Sandmana vzeli tudi za slabo številko manjši Grand Kangoo, ki bi bil verjetno tudi cenejši. Pred časom so se s konverzijo v mini avtodom že pogravali s konceptom Hippie Caviar Motel.
Predstavljamo: Carado A132 Pro - Težko je več udobja stlačiti na slabih šest metrov!
Formaux-Coria (M-Sport Ford Puma Raly1)
Alpine, zgodovina
Je to avto, ki bo mešal štrene v "mestni" kategoriji? Več bo znano konec meseca ...
Vsestranski in dostopen bivalnik? Odgovor prihaja iz slovenske tovarne ...
Najmočnejši Abarth vseh časov ni tak, kot bi si mislili ...
Kdaj torej novi, ugodnejši električni Ford? Šef obljublja ...
Ali se Fordova  športnost z oznako ST res poslavlja? Vsaj pri tem modelu verjetno res ...
Tako so se lotili Taycana pri Porscheju. Številke so kar impresivne!
Najbolj brutalen Audi je hkrati tudi uporaben družinski avto. Vzor pa je našel na dirkaški stezi ...
Test: Mazda CX-30 - Elegantno in lahkotno
Francoska revolucija - vojna proti terencem. In vsem, kar ima štiri (velika) kolesa ...
Nič več skromno in ponižno - zdaj želijo zmagati na najtežjem reliju!