Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Če tudi vi izgubljate živce z dosegom električnega avtomobila v zimskih mesecih ... Preberite nekaj nasvetov!
Razgiban in dinamičen prednji del govori o tem, da malčki niso nujno dolgočasni in enemični.
Zakrit Golf R so pokazali prvič na legendarni dirki ne ledu v Zell am Seeju.
Fotografija nekih lepih daljnih časov.
Izjemno spektakularen začetek prvenstva.
Bi lahko Sainz že drugo leto sedel v Ford Ranger T1+?
Nova paltfroma bo namenjna tudi ICE pogonom, čeprav tega na obešajo na veliki zvon.
Elfyn Evans in Scott Martin bosta prva posadka favorizirane Toyotine ekipe.
Precej novega - ampak morali boste odpreti vrata prenovljenega Golfa!
Vsi modeli ostajajo v prodaji, Seat bo pač ponujal le klasične in hibridizirane verzije.
Brezzobi tiger: Posvet o rešitvah za razbremenitev cest!
Drgnjenje zamrznjenega stekla
Slovenci postajajo močna sila v svetu karavaninga. To je pokazal tudi Stuttgartski salon CMT
Slovenski avto leta: Pestro je bilo tudi v zakulisju (VIDEO)
Audi RS Q e-tron