Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Vrnitev Buella? Do leta 2024 obljubljajo 10 novih modelov
Podobnost z zmogljivejšim in tudi dražjim 911 je nadvse očitna.
KTM 1290 Super Adventure R (2021)
Končno! Harley-Davidson Pan American na poti h kupcem
Tovarniška linija, na kateri že 50 brez prekinitive nastaja model V7.
Vozili smo: KTM 1290 Super Adventure S - premierno z radarskim tempomatom ki je boljši kot v avtomobilih
MV Agusta Brutale in Dragster 800 - osvežitev v pravem trenutku
Pojem racionalnosti?
Napoved: Honda najavila 'all rounder' na osnovi Africe Twin
Husqvarna Svartpilen 125
Ducati Monster s številko 350.000
Mitas Terra Force-R - odslej serijsko na KTM 1290 Super Adventure S
Premiera: KTM Super Adventure S 1290 (2021) - uslišali so želje kupcev
Moto Guzzi ob stotem rojstnem dnevu predstavlja slavnostno paleto treh modelov
Kratki test: Renault Megane R.S. Line TCe 160 EDC - Je vreden dodatnih 3.000 evrov