Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Harley-Davidson Custom - z motorjem Revolution Max v spopad z Diavelom
Yeti je s svojim odličnim pogonom in relativno majhno maso odličen plezalec in premagovalec tudi resnih terenov.
Vespa praznuje 75 let - jubilejni modeli prihajajo že v aprilu
Yamaha TMAX 20th Anniversary - samo 560 ekskluzivnih skuterjev
Aprilia SX 125 in RX 125 - pomladanska osvežitev
Honda CB 350 RS - pripravljena za Evropo?
Vrnitev Buella? Do leta 2024 obljubljajo 10 novih modelov
Podobnost z zmogljivejšim in tudi dražjim 911 je nadvse očitna.
KTM 1290 Super Adventure R (2021)
Končno! Harley-Davidson Pan American na poti h kupcem
Tovarniška linija, na kateri že 50 brez prekinitive nastaja model V7.
Vozili smo: KTM 1290 Super Adventure S - premierno z radarskim tempomatom ki je boljši kot v avtomobilih
MV Agusta Brutale in Dragster 800 - osvežitev v pravem trenutku
Pojem racionalnosti?
Napoved: Honda najavila 'all rounder' na osnovi Africe Twin