Saša Kapetanovič

Ker je bila mama novinarka, oče pa dirkač, je bilo kristalno jasno, s čem se bo ukvarjal njun sin – s košarko. Pa nekaj poškodbah ter potlačenem egu zaradi nekaj 'banan', je resno košarko opustil in se posvetil šoli ter kasneje malce dražjemu športu – dirkanju. V petih tekmovalnih sezonah v reliju, gorsko-hitrostnih in krožnih dirkah je nabral kar nekaj pokalov ter poznanstev z lokalnimi avtokleparji. Daljnega leta 2005 se je med šolskimi počitnicami pridružil ekipi Avto magazina kot 'deklica za vse' in do danes je napredoval v 'deklo za vse'. Piše, fotografira in opravlja meritve testnih avtomobilov. Vedno je poln dobrih idej, ki so slabe in slabih idej, ki so dobre. V pisarni pod neonskimi lučmi ga boste težko našli. Le takrat, ko ekipa pritisne nanj, da se bliža čas tiska in je potrebno oddati tekste in fotografije.

Uvodnik AM 04

Umite roke

Vozili smo: Škoda Superb iV

Škoda na podaljšek

Test: Jaguar I-Pace HSE 400HP AWD (2019)

Edini!

PRIMERJALNI TEST: Ford Focus, Škoda Scala

Sodnikov podaljšek

Vozili smo: BMW serije 2 Gran Coupe - Akademskih 15

Kolumna: Saša Kapetanovič

Uvodnik - Na prepihu

Kolumna: Saša Kapetanovič

Tako, kot mora biti

Kolumna: Saša Kapetanovič

Dileme

E kot efektiven

Vozili smo: BMW 330e in BMW serije 3 Touring

Kolumna: Saša Kapetanovič

Uvodnik - Strah

SVETOVNA PREMIERA

Pet stvari, ki jih morate vedeti o novi Škodi Octavii

Test: Seat Tarraco 2.0 TDI DSG 4Drive Xcellence (2019)

Naturalizirani Španec

Kateremu primat v Sloveniji?

Ekskluzivno: Primerjamo Renault Clio in Peugeot 208

Abeceda od K do Q

Vozili smo: Škoda Kamiq

Kratek test: Ford Focus Wagon 2.0 EcoBlue Active Business

Mešanček

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri