Novo v Sloveniji - ID.3 je zdaj res tukaj

15. 10. 2020 | Matjaž Korošak
Deli

O novem električno gnanem modelu je zdaj znano praktično vse - le politika prodaje in cenovna strategija sta bili še nekoliko zaviti v temo ...

Pri Porsche Slovenija so zdaj razkrili prav vse, kar bi želeli vedeti o novem modelu ID.3, ki je sicer že kar nekaj časa na trgu. S predstavitvijo sedmi sili so zdaj namreč pojasnili tudi cenovno politiko za revolucionarni 4,26 metra dolg model, ki bi naj popeljal znamko v dobo emobilnosti. S celo družino seveda, ki sledi, saj bo prvi naslednji model iz družine ID na trgu že pred koncem leta, gre pa seveda za križanca ID.4

No, letos bo prodaja stekla s tako imenovanimi predopremljenimi modeli, ki jih je sedem, kjer lahko kupci izbirjo le nekaj malenkosti, ostalo je zbrano v posebnih opremah. Za te modele je namenjen motor s 150 kW (204 KM), kupci pa lahko izbirajo med baterijo s 58 ali 77 kWh (do 550 km dosega).

Za te (res dobro opremljene) modele bo treba odšteti med 38.207 in 47.719 evri. Seveda pa lahko kupec računa še na popust med 2.500 in 3.000 evri, če se odloči za finančni lizing, potem pa je tu še državna subvencija v višini 6.000 evorv. In s tem ID.3 velja tik pod trideset tisočaki ...

V začetku drugega leta pa bodo naprodaj modeli, kjer si bo moč omisliti tudi širši nabor opreme, hkrati bo na voljo najmanj zmogljiva baterija s 45 kWh (doseg do 300 km) ter motor s 93 (126 KM) in 110 (150 KM) oziroma 107 kW (146 KM). Zato bo vstopna cena ugodnejša - 30.839 evrov. Če bo popust za financiranje še veljal, je sicer težko reči, ob predvidevanju državne subvencije pa bi to pomenilo, da bo ID.3 Pure stal celo manj kot 25 tisočakov. Kakšnih 200 kupcev predvidevajo že za letos (to pomeni, da bi letos lahko prodali kar 700 električnih vozil), 400 pa še za drugo leto.

Sicer pa trg električnih vozil kljub težavnim časom raste - lani je bilo do septembra prodanih 600 vozil, letos v sitem obdobju že 1130 (in prav VW ima kar 41 odstotni delež, reanult na drugem mestu pa 23 odstotke).

Novosti pri znamki bo še kar nekaj

Ampak BEV modeli bodo še nekaj časa v ozadju - še letos pričakujejo namreč prihod Golfa GTD in GTI, pa hibridnega GTE, prihaja tudi prenovljeni Tiguan. Še bolj zanimiv pa bo Arteon s svojim novim bratom Shooting brake. Novembra bodo začeli sprejemati prednaročila za ID.4, Golf Variant, tokrat precej večji, pa bo (skoraj) zaokrožil ponudbo osme generacije tega večno zelenga modela. Leto bodo pri znamki zaključili s posebnimi modeli - decembra namreč prihajata na trg tudi najbolj športna model - Golf R in Tiguan R. 

Preberite še:

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj