Komentar formula 1: nervozni Verstappen je spet tisti stari

Po dirki za VN Azerbajdžana, ki je bila četrta letošnja preizkušnja, so ljubitelji formule 1 videli povsem nov format dirkaškega konca tedna. Ločene kvalifikacije za sprint dirko, manj prostih treningov,… Vseeno celotna zadeva ni povsem opravičila visoka pričakovanja. Dirkači so bili očitno vseeno preveč previdni.

Recept, kako narediti dirke formule 1 še bolj zanimive, je stvar, ki se vleče tako rekoč od samega začetka dirkanja. Enkrat odgovornim s pravili uspe bolje, drugič manj, z novim formatom pa vsaj zaenkrat še niso povsem tam kjer si želijo biti.

Nobena skrivnost ni, da Max Verstappen ni ljubitelj sprintov, z novim sistemom pa se bo Nizozemec vsaj zaenkrat težko sprijaznil. Že tako je imel v Bakuju polne roke dela s tekmeci, enkrat z Russllom, drugič pa kar s Perezom,  tako da je Azerbajdžan sicer zapustil z nekaj novimi točkami. Teh pa je bilo vseeno manj kot pri Mehičanu.

A še bolj kot to v oči bode dejstvo, da je Nizozemec spet tisti »stari« - ko mu gre nekaj narobe ali ne povsem po načrtih, začne besno lajati na vse naokoli, pa naj boi to tekmec ali pa kar njegova ekipa.

Pri prerivanju z Russllom v sprintu je potegnil kratko, luknja v boku dirkalnika mu ni pomagala pri lovu za Perezom. In po koncu te kratke dirke se je sprostil z napadom na Britanca. Ta mu je mirno odgovoril, da je bilo to pač dirkanje, da je imel hladne gume in da mestna dirkališča in ozka steza pač za seboj potegnejo tudi take dogodke. A se Nizozemec s tem ni sprijaznil in je odhajajočemu Russlu zabrusil še nekaj krepkih besed. »Ne vem, kaj naj rečem. Če bi bil on v mojem položaju, bi, to mi lahko verjamete, naredil povsem enako kot sem naredil jaz. Njegove besede in zmerljivke me niso prizadele, izrekel jih je v afektu, takoj ko je zlezel iz dirkalnika. Vseeno pa njegove besede niso vredne dvakratnega prvaka in trenutno vodečega v skupnem seštevku,« je mirno s tem opravil Russell.

Na glavni dirki pa sicer Verstappen ni imel veliko dela z Charlesom Leclercom, ta je spet dokazal, da je Ferrari sicer nekaj hitrejši, a še vedno svetlobna leta za Red Bullom. Nič ne pomaga, če si hiter na en krog, kajti za kvalifikacije (še) ne podeljujejo točk. Na dirki so bili tako izgubljeni kot so bili izgubljeni že lani. »Ena mojih najbolj osamlejnih dirk v zadnjem času,« se je pridušal Monačan. In res, predaleč za obema Red Bulloma in predaleč pred četrtouvrščenim Alonsom je dirko končal Monačan, ki je vsaj vodil nekaj krogov in stopil na zmagovalni oder.

Znervirani Verstappen pa tudi po dirki ni mogel biti povsem tiho. Res, da so bili mogoče pri Red Bullu ob nesreči Nycka de Vries in prvih rumenih zastavah malce prehitri s klicem v bokse, a tudi to se pač včasih zgodi. Verstappen pa ni imel veliko posluha za argumente svojih strategov: »Morali bi videti in vedeti, kaj bo sledilo de Vriesovim težavam. A so me poklicali v bokse en krog prezgodaj.« To je bila potem voda na mlin Perezu, ki pa je tudi v nadaljevanju držal Nizozemca na varni razdalji. In to kljub temu, da to pot ni le-ta trčil z nobenim tekmecem. Zato mu je za stresanje jeze pač prav prišla kar lastna ekipa.

Verstappen ne mara porazov, sploh ga bolijo tisti proti Perezu. Ima  le to srečo, da je Mehičan še bolj nepredvidljiv kot vreme: pri njem nihče ne more napovedati, ali bo na naslednji dirki spet na najvišji stopnički ali pa se bo spet izgubil nekje v povprečju. Če nič drugega je Verstappen v tej disciplini precej bolj varna naložba.

Pa še en dogodek, ki bo, upamo, povzročil nekaj glavobolov: dva kroga pred koncem je nekdo mirno spustil fotografe v parc fermee oziroma na položaje v boksih, da bodo lahko fotografirali prihod najboljših treh v bokse. A ti so mirno zavzeli celotni »pit lane«, pa čeprav v tistem trenutku Esteban Ocon še ni bil na obvezni menjavi gum. Kako so potem odskakovali pred njegovim dirkalnikom, in kako je moral Ocon zavreti, da ni s seboj odpeljal do svoje garaže še kakšnega fotografa ali varnostnika, pa je bil bolj kot ne srečen splet okoliščin. Lahko bi se izšlo tudi precej bolj grdo.

Reli Vipavska dolina: Zakaj je Turk odstopil in Grossi (ni) zmagal

Preberite še: Imate slab dan? Ne more biti tako slabo, le poglejte, kaj se je zgodilo temu lastniku Ferrarija…

Priporočamo tudi: 5 najbolj zanesljivih nemških avtomobilov vseh časov, ki vas za nič na svetu ne bodo pustili na cedilu

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol