Chevrolet
Avtomobilsko tovarno Chevrolet je v sodelovanju z ustanoviteljem General Motorsa Williamom C. Durantom novembra 1911 ustanovil avtomobilski dirkač švicarskega rodu Louis Chevrolet. Leta 1912 je izdelala prvi avtomobil »classic six« a sta se lastnika podjetja kmalu sporekla. Chevrolet je tovarno zato leta 1913 zapustil. Durant, se je po njegovem odhodu usmeril v izdelavo poceni avtomobilov in tovarno leta 1918 podredil skupini General Motors. Kmalu je postala gonilna sila, ki je …
Avtomobilsko tovarno Chevrolet je v sodelovanju z ustanoviteljem General Motorsa Williamom C. Durantom novembra 1911 ustanovil avtomobilski dirkač švicarskega rodu Louis Chevrolet. Leta 1912 je izdelala prvi avtomobil »classic six« a sta se lastnika podjetja kmalu sporekla. Chevrolet je tovarno zato leta 1913 zapustil. Durant, se je po njegovem odhodu usmeril v izdelavo poceni avtomobilov in tovarno leta 1918 podredil skupini General Motors. Kmalu je postala gonilna sila, ki je GM predvsem z modelom 490 uvrstila med največje proizvajalce avtomobilov. V tridesetih in štiridesetih letih so k uspehu pripomogli modeli Stylemaster in Fleetmaster ter Suburban Carryall za osem potnikov, po drugi svetovni vojni pa Bel Air, Corvette, Impala, Biscayne, Chevelle, Malibu, El Camino in Camaro. Sedemdeseta leta sta obeležila Monte Carlo in Vega, na naftno krizo pa se je odzval z manjšima Chevette in Monzo. S-10 Blazer je leta 1983 postal prvi kompaktni SUV. Leta 2005 je General Motors prevzel Daewoo in njegove modele imenoval Chevrolet. Tipično ameriškim chevroletom so se tedaj pridružili manj tipični korejski Chevroleti Spark, Kalos oziroma Aveo, Nubira oziroma Lacetti in drugi, ki so se jim pridružili tudi novi modeli SUV Captiva in limuzina Epica. Prenova znamke je prišla s Chevroleti Cruze, Orlando in Malibu, pomembno vlogo pa je imell tudi električni avtomobil s podaljševalnikom dosega Chevrolet Volt, ki mu je po umiku Chevroleta kot znamke z Evrope sledil še povsem električni avtomobil Bolt.