
Maseratijevo ime spominja predvsem na sedem bratov Maserati: Carla, Binda, Alfiera, Maria, Ettora in Ernesta. Leta 1926 je nastal prvi Maserati, Tipo 26, ki se je dobro odrezal na dirki Targa Florio. Zmage so se kar vrstile, in Maserati si je v tridesetih let utrdil sloves izdelovalca zelo hitrih in naprednih dirkalnih avtomobilov. Nekateri so svetu predstavili pomembne inovacije, modela 8C in 8CM denimo prve hidravlične zavore na svetu. Konec …
Maseratijevo ime spominja predvsem na sedem bratov Maserati: Carla, Binda, Alfiera, Maria, Ettora in Ernesta. Leta 1926 je nastal prvi Maserati, Tipo 26, ki se je dobro odrezal na dirki Targa Florio. Zmage so se kar vrstile, in Maserati si je v tridesetih let utrdil sloves izdelovalca zelo hitrih in naprednih dirkalnih avtomobilov. Nekateri so svetu predstavili pomembne inovacije, modela 8C in 8CM denimo prve hidravlične zavore na svetu. Konec tridesetih let so bratje Maserati finančno upravo podjetja predali družini Orsi, v svojih rokah pa so obdržali tehnični del. Po drugi svetovni vojni je nastal A6 1500 Sport z elegantno Pininfarinino karoserijo in dirkalno različico A6GCS, ki jo je Ascari že na prvi dirki popeljal do zmage. Sledila so leta dvoboja med Maseratijevimi in Ferrarijevimi dirkači, vrhunec pa je prišel leta 1957, ko je Fangio z Maseratijem 250F osvojil svetovno prvenstvo. Leto pozneje je na ceste zapeljal športni kupe 3500GT, prvi množični »gran tourismo«, ki je leta 1962 končal kariero kot Sebring. Sledili so mu Mistral, Quattroporte in Ghibli. Leta 1968 so Orsiji tovarno prodali Citroënu, pod katerim sta nastala Indy in motor V6, ki so ga vgradili v Citroën SM. Leto pozneje je predstavljena Bora je prva imela sredinski motor, Merak pa je imel motor iz Citroëna SM. Citroën je tovarno leta 1975 prodal Alejandru De Tomasu, ki je v Merak vgradil močnejši motor ter leta 1976 začel izdelovati kupe Kyalami in uspešno tretjo generacijo Quattroporta. Leta 1981 je nastala zmogljiva limuzina Biturbo, leta 1989 pa Shamal. Leta 1993 je podjetje kupil Fiat, ki je leta 1998 predstavil Quattroporte Evoluzione, pozornost avtomobilske javnosti pa je pritegnil 3200GT, ki je to avtomobilsko znamko popeljal v novo obdobje. Najnovejši izdelek znamke je športni terenec Levante.
Ko se znamka prvič poda proti zanjo novemu avtomobilskemu razredu, nastane nemir. Pri znamki in pri konkurenci. Sploh če je to Maserati.
Vsakokrat, ko sedem v takšnega Maseratija, se vprašam: zakaj ljudje tako pogosto štejejo do M5 ali celo do S8 in se pri tem ne ustavijo …
Vse manj jih je. Večanje proizvodnje, tekoči trakovi, nižje cene, vse to jih uničuje. Grozi jim izumrtje . .
Ta veseli dan, kako bi ne bil! Vesel dan, namreč. Na dogovorjeno mesto sem se pripeljal z maseratijem 4.24.v (240 KM), potem pa sedel v …
Ernesto Maserati - ime, ki je tako povezano s športom, kot denimo, Enzo Ferrari. Ime, pred katerim še danes marsikdo sname klobuk. Ime, ki danes …
Ne, ne morete ostati hladni. Če sedete v quattroporte že ne! Fant, saj to je maserati. MASERATI, ali ste slišali? Lahko ste neobriti, neostriženi, neprespani …
Ali bi radi zapravili 40.000 dolarjev? Kupite si hiše! Ali morda dragocen klavir! Ali umetniško sliko! Kaj pravite? Da vse to že imate? Dobro, no, …
Ghibli je "bestseller" tovarne Maserati; po vsem svetu čakajo bogataši na njene ekskluzivne avte. Zakaj prav ghibli, saj so ferrariji in lamborghiniji prav tako ugledni? …
Skupaj naj bi na trg prišlo kar 16 novih vozil oziroma različic.
Gre za prvi avtomobil po več desetletjih, ki je bil razvit in bo nastajal izključno v Modeni.
Serija Trofeo v vse tri aktualne modele prinaša najmočnejše osemvaljnike v zgodovini znamke.
Obstoječemu Ghibliju so namenili prvi elektrificiran pogonski sklop v zgodovini znamke - ki pa bo že kmalu dobil družbo.
Prve v seriji fotografij so bile narejene v Milanu, kmalu naj bi sledile nove.
Hkrati to pomeni tudi vrnitev v svet avtomobilskih dirk.
Družina Peugeot, ki si lasti zajetno količino delnic skupine PSA, je po poročanjih nekaterih medijev pripravljena podpreti prevzem ali združitev s skupino Fiat Chrysler Automobiles, …
Na vidiku kitajskega velikana sta dve italijanski znamki, Maserati in Alfa Romeo.
Znamka trenutno beleži le pičel dobiček, ki naj bi po zaslugi prevetritve flote v prihodnjih štirih letih močno zrasel.
Ob tem pa bi v naslovu lahko dodali pridevnika ameriška in (upajmo, da tudi) britanska. Zakaj? Preberite v nadaljevanju.