Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Znane cene za najbolj pričakovani Renault letošnjega leta
Med najbolj prodajanimi znamkami v Evropi veliko sprememb
Od svojega najdražjega modela se poslavljajo z najmočnejšo različico doslej
Imamo slovenski avto leta 2023! Laskavi naslov je osvojil ...
Jeep Avenger, car of the year
Francoska športna znamka se poslavlja na vrhuncu
Tega elementa avtomobili kmalu ne bodo več imeli. A prav pri nas delajo najboljše
Odlična novica za vse, ki pogosto vozite do Reke ali Zagreba
Hrvaška ukinja cestninske postaje! Preverite kdaj in kakšna bo zamenjava
Prijeten sopotnik je tale Tucson, udoben, z zgledno ergonomijo in izdelavo. Pa tudi med zavoji se znajde, čeprav tega ne bi zapisal med njegove zrazite prednosti.
To je v izogib kazni dobro preveriti
Za naslednje leto je pol že razprodanih
Kako se najekstremnejši Cayenne na dirkališču znajde med imeni, kot je 911 GT3?
Bomo le dočakali kupejevsko Giulio?
FIA General Assembly December 2022