Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Tucson se poslavlja ...
To je v izogib kazni dobro preveriti
Za naslednje leto je pol že razprodanih
Kako se najekstremnejši Cayenne na dirkališču znajde med imeni, kot je 911 GT3?
Bomo le dočakali kupejevsko Giulio?
Pomembna funkcija za Slovenca tudi v mednarodni avtomobilistični zvezi
Ni dobrega razloga, zakaj ta avtomobil ne bi bil najboljši drugi avto pri hiši
To je novi električni "mikro-kamper" z 285 km dosega
BMW storil naslednji korak z vozili na vodik
V Slovenijo prispeli pomembni bavarski novosti
Glede na to, kaj se skriva pod motornim pokrovom, bi lahko nosil ime Cupra Super Formentor
Abarth "menja ploščo", novi športniki bodo drugačni, kot smo jih vajeni
Ta 911 doseže le 240 km/h, ampak ...
Ali veste, od kod štirje Audijevi krogi?
Preverite, kje v Evropi vedo največ o zimskih gumah ... in kje najmanj