Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Takšnega Ferrarija ni bilo že več kot pol stoletja
To je novi Mercedes, ki bo dopolnil vaš življenjski slog
Deset let po stečaju švedska znamka še vedno buri duhove
To so spremembe, ki jih EU pripravlja na področju vozniških dovoljenj
BMW i7
AMZS-jeva asistenca se od asistenc zavarovalnic razlikuje v tem, da je članstvo vezano na voznika, in ne na avtomobil. Asistenčne primere pa za razliko od zavarovalnic v Sloveniji pokriva z lastno servisno mrežo. Njihov klicni center je v aprilu 2020 odgovoril na 4.200 klicev.
Dacia Jogger HYBRID
Konec nekega obdobja za ljubitelje Golfa GTI
Menjava na vrhu najbolj prodajanih električnih avtomobilov v Evropi
Konec za enega najcenejših avtomobilov na trgu?
Elemente notranjosti bi lahko naredili iz leče, riža in lupine kavnih zrn
Nova Peugeotova niša za napredne hedoniste
Slavni italijanski imeni zopet združeni pri novem superšportniku
Kaj bi dobili, če bi združili oblike najbolj prodajanih avtomobilov?
Takšne rešitve bodo imeli prihodnji Audijevi modeli SUV