Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Je najnovejši avtomobil iz Maranella sploh še pravi Ferrari? Cena govori temu v prid
Ariel ima novo "igračko" z 880 kilovati moči in reaktivnim motorjem! (imamo prve fotografije)
Priljubljen avto Slovencev praznuje jubilej
Ford Mustang GT Performance
Ta restomod je poklon legendarnemu Ferrariju in njegovemu inženirju
To je novo Audijevo orožje za Dakar
Cesto na Vršič čakajo velike spremembe
Samodejni in ročni v enem? Koenigsegg je razvil enega najinovativnejših menjalnikov doslej
BMW električni M
Ne doseže niti 300 kilometrov na uro, a vendar je novi 911 GT3 RS popolna igrača za dirkališče - in cesto
Sally Carrera je ušla iz filmskih zaslonov
BMW se bo poklonil ikoni iz preteklosti, tako pa je slišati kot prototip
Avtomobil korejskega porekla, ki pa je narejen po evropskem okusu
Po njej je klasični britanski športnik dobil svoje ime
BMW i4 kmalu nekoliko dostopnejši