Matevž Hribar

Ko je kot najstnik revijo Avto magazin na skrivaj listal v šolskih klopeh, je le sanjal, da bo čez čas tudi sam preizkušal nove motocikle in vtise prelival na papir oziroma tipkovnico. Za seboj ima pet tekmovalnih sezon v panogah supermoto in crosscountry, občasno poučuje vožnjo terenskih motociklov, je tudi inštruktor za varno vožnjo za motoriste začetnike, predvsem pa rad potuje, najsi bo z motocikli ali pa brez njih. Pri ustvarjanju člankov in video vsebin ga bolj kot sama tehnika, čeprav je po izobrazbi strojnik in inženir mehatronike, zanima človekovo doživljanje le-te in okolice, skozi katero potuje.

Benelli Leoncino Trail kar preveč podoben Ducatiju Scramblerju?
Kawasaki Ninja H2 za leto 2019 s kar 231 'konji'
AMZS-test motorističnih čelad: zmagovalka je Shoei, NEXX s slabo oceno
Sergej o potovanju z motociklom v Iran: "Bencin po 22 centov, ljudje neverjetno prijazni."
Nova prepoved vstopa motociklov z več kot 250 kubičnih centimetrov v Iranu
Test: Sym Wolf CR300i - poceni, a ne ceneni 'nescaffe racer'
Slovenijo obiskal motorist z Nove Zelandije na KTM-u 500 EXC z 90.000 prevoženimi kilometri
Svetujemo: o motoristični opremi za vroče poletne dni
Video: MV Agusta se vrača na svetovno prvenstvo z ekipo Forward Racing Team
8 ur Suzuke: Yamaha v vremensko spremenljivi dirki do zmage brez enega voznika (video)
Vohunske fotografije prihajajočega BMW-ja serije 3: bolj aerodinamičen in s trivaljnim motorjem
Tom Sykes zapušča Kawasaki, menda tudi zaradi družinskih težav
Dani: »Čutim, da imam v življenju druge prioritete.«
Varni motocikli prihodnosti: Ducatiji bodo komunicirali z drugimi vozili in infrastrukturo
Nova supermoto bomba: Husqvarna FS 450 Supermoto 2019 s 63 'konji'