Matevž Hribar

Ko je kot najstnik revijo Avto magazin na skrivaj listal v šolskih klopeh, je le sanjal, da bo čez čas tudi sam preizkušal nove motocikle in vtise prelival na papir oziroma tipkovnico. Za seboj ima pet tekmovalnih sezon v panogah supermoto in crosscountry, občasno poučuje vožnjo terenskih motociklov, je tudi inštruktor za varno vožnjo za motoriste začetnike, predvsem pa rad potuje, najsi bo z motocikli ali pa brez njih. Pri ustvarjanju člankov in video vsebin ga bolj kot sama tehnika, čeprav je po izobrazbi strojnik in inženir mehatronike, zanima človekovo doživljanje le-te in okolice, skozi katero potuje.

Sreča v nesreči: ko se v pokvarjenem kombiju skriva testni motor
Foto in video: BMW predstavil novosti za 2019 – a seveda še zdaleč ne vseh …
Medtem ko se Dakar sooča s težavami v Ameriki, gre Tuareg leta 2019 kar v Alžirijo
Podaljšani test: Fiat 500L - "To potrebujete, ne pa križanca"
Dirkalna kosilnica z agregatom iz Honde CBR1000RR Fireblade SP se vrača zlobnejša, glasnejša in hitrejša
Gorenjci, poznate nevarne odseke na šolskih poteh? Policijska uprava Kranj zbira predloge za ureditev.
Benelli TRK 502 X: Je 35 kilovatov in 235 kilogramov primerno za avanturo?
Električni Tomos Automatic kot dostavno vozilo v podjetju Rimac Automobili
Ducatiji so postali družabni, z aplikacijo Ducati Link App lahko celo nastavljate motocikel
Zakaj morda digitalna enduro transverzala ni najboljša ideja?
Chris Birch o predserijskem KTM 790 Adventure R: "To je prava kombinacija obeh svetov."
Vozili smo: Kawasaki Ninja ZX-10R SE
Vozili smo: Yamaha MT-07
Vozili smo: Kawasaki Ninja H2 SX
KTM Indija na Instagramu: prihaja 390 Adventure