Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

<p>Polnjenje ob avtocesti Zagreb–Split je v času turistične sezone stresno zaradi gneče in zasedenosti polnilnic.</p>
Zmagovalec in šest poražencev: katere avtomobilske znamke so izgubile največ?
Kdo bo zmagovalec cenovne vojne električnih avtomobilov?
Bo nova ruska limuzina kar opuščeni model ameriškega Chryslerja?
Ukaz z vrha: presedlajte iz Mercedesov v Lade!
Najbolj židane volje so pri Volkswagnu in Škodi, pri Renaultu je nasmeh nekoliko bolj kisel
Fenomen vzpona Teslinega modela Y: se tehtnica preveša k električnim avtomobilom?
Kaj storiti, ko vaš avtomobil več ur plava povsem potopljen nekaj metrov pod umazano kalno vodo, pomešano z ostanki bencina, nafte in odpadkov polnega mulja?
Četrt stoletja revolucionarne predhodnice električne mobilnosti
Primerjava stroškov vzdrževanja: So e-avtomobili pod črto res cenejši?
Mercedes-Benz B 200d AMG Line - začetek konca
Bolj zrel in bolj grob, ni še znano, ali pride tudi v Evropo
Koliko časa bo črna celina še avtomobilski odpad Evrope?
Tudi Kitajci se na evropskih tleh vzpenjajo počasneje, kot so pričakovali
Avtomobilski industriji se obeta črna prihodnost, je že čas za alarm?