Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Zadek skriva spodobno velik prtljažnik (580 litrov), ki se lahko poveča s premikom zadnje klopi.
Prihaja končno tudi "ljudsko vozilo" za širšo množico? Tole so Volkswagnovi načrti ...
WRC: Boginja Fortuna se je spet nasmehnila ... veteranu!
Audi spet spreminja poimenovanje, morda pa vrača tudi A2
M-Sport Ford in Tänak sta tarči
Kaj bo v sredo iz klobuka potegnil Volkswagen?
Superbovi prednosti sta predvsem dolga medosna razdalja in močan štirivaljnik.
Štiri sobe na kolesih. Vseeno je ta bivalnik namenjen zgolj dvema!
Ni največji, a ponuja precej več, kot bi pričakovali!
Adria Supersonic: z Mercedesom enostavnejši korak više
Na manj kot šestih metrih je arhitektom uspelo spraviti vse udobje in opremo za daljše bivanje dveh popotnikov, ki pa sta lahko seveda zelo zahtevna. Tudi morata biti, saj celoten »mitološki« paket velja vsaj 133 tisočakov.
Nova, povsem limuzinska platforma pomeni, da je Multivan izgubil kar nekaj kilogramov, s tem pa pridobil nekaj agilnosti.
Modri oval po več kot letu dni znova na vrhu!
Micra prihaja, ampak bo v tesnem sorodstvu z …
Kaj si mislimo o Slovenskem avtu leta 2023?